Pffff, vanaf afgelopen donderdag heeft ons meisje diarree (wel 6/7 vieze luiers op een dag) en valt ze de hele dag gewoon in slaap behalve 's avonds niet. Net 1 1/2 uur huilen, krijsen etc (tussendoor nog weer vieze luier verschoond). Uiteindelijk wieg ik haar op m'n armen in slaap (5 minuutjes).. Ik kan nog geen doorkomende tandjes ontdekken, hoe lang duren normaal de klachten als dit het is? Vanmorgen heeft de huisarts haar onderzocht (is ook al 3 weken verkouden) en alles was goed. Ze drinkt haar flessen (bijna) leeg en ook haar fruit en warme hap gaan op. Ook geen verhoging/koorts maar wel een dikke rekening aan waspoeder zo want ik blijf aan het wassen......... Kunnen jullie aangeven hoe lang de bijverschijnselen van tandjes bij jullie kindjes duurden???? Kan ik morgen al een mooi gebitje verwachten ?
Het hoeft niet van de tandjes te komen. Mijn dochter had drie weken geleden twee weken lang diarree, ook zes tot zeven luiers per dag, ook 's nachts. En na het verschonen niet meer willen slapen... En nog steeds heeft ze een prachtig tandenloos bekkie. Geen idee wat het nou geweest is.