Vannacht gaat het beginnen he, mijn schoonmoeder belde me net op... Voor alle meiden die ook meedoen; RAMADAN MABROUK!! Liefs
succes allemaal. Dan staat ons op school over een tijd weer allerlei heerlijks te wachten hihi. Wij krijgen altijd veeeeel lekkere dingen na het suikerfeest.
Ben zelf niet islamitisch, maar christen, maar ik heb wel ontzettend veel respect voor degenen die op deze manier uiting geven aan hun geloof, echt super! Succes meiden!
voor mij ook dank je, wij beginnen wel zondag pas maar voor de marokaanse mensen onder ons een fijne en makkelijke ramadan toegewenst. hoop dat het mij ook gaat lukken met de borstvoeding Insallah(als God het wil) groetjes Talia
Meiden heel veel succes!!! (en als je zwanger bent... moet je dan ook meedoen? Ik weet dat het geen moeten is, maar ik weet geen andere benaming)
nee als je zwanger bent moet je niet vasten maar je moet de dagen die je niet vast wel inhalen als je daar wel toe in staat bent. vorig jaar was ik zwanger en heb ik meegedaan zover ik kon als het niet ging at ik toch iets kleins. als je de borst geeft en je merkt dat je minder melk krijgt mag je ook stoppen maar ikga op zijn minst toch proberen als ikvoel dat de melk minder wordt of het gaat lichamelijk niet (borstvoeding vraagt ook veel van het lichaam) dan stop ik er ook mee. maar het is zo een aangenome sfeer dat je echt niet wil opgeven. groetjes Talia
Succes dames! Ik heb een keer mee gedaan, heb het twee weken volgehouden, maar pff het is heel zwaar hoor als je het niet gewent bent. Voor de voedende dames, hou idd de productie goed in de gaten he... zou toch zonde zijn.... Enne voor de zwangere ... Let ook goed op je zelf, gaat het niet dan maar op een ander tijdstip over doen.. Ramadan Mabrouk allemaal
Als je het niet gewent bent is het ook zwaar, maar ook als je het allang doet is het zwaar. Mijn man doet het al sinds zijn 13e (hij is 28) en zelfs hij is de eerste week altijd zo slap als een vaatdoek. Ik heb altijd heel erge hoofdpijn de eerste dagen maar erna gaat het beter. Idd: alle voedende en zwangere: let goed op jullie zelf!!! (en iedereen anders natuurlijk ook!)
Ik dacht dat het zondag gaat beginnen. Een collega zei dat. Ik snij vlees en hij kwam wilde een plakje proeven. Ik zei van mag jij dat wel. Het is toch Ramadam?? Nee hoor nog niet. Zondag pas. ik weet het ook niet. Maar goed. MEIDEN succes.
Suc6 meiden! En petje af hoor... Ik zou het niet kunnen dat weet ik wel... Ben een erg grote snoepert en de discipline ervoor heb ik niet *schaam* Suc-6 xXx Joy
@ Popje, het ligt aan de stand van de maan en de Marokkanen beginnen vandaag en de Turken geloof ik zondag. Waarom dat is weet ik niet precies, maar wij (mijn man is Marokkaans) doen tegelijk met Saudi-Arabie, dat weet ik wel haha.
inderdaad (wij turken) beginnen meestal een dag later. het hangt af van het zien van de maan de marokkanen zien die meestal een dag vroeger daarom is het verschillend. morgen wij dus kijk er al enorm naar uit. groetjes Talia