nou ik heb er wel eens 1 gebruikt. Waar je voor opp mooet passen is dat het lijntje (eenmaal nat) altijd goed te zien is. Dus niet te snel juichen bij een streepje
Ja ik ging er gister avond een halen dus had weinig keuze dan alleen de supermarkt. Maar vond het vreemd want het venster kleurde eerst helemaal paars en daarna verscheen de controle streep, ging een beetje traag. Heb zelf altijd in het verleden met cb getest dus was benieuwd naar de ervaringen. @ Nanette, bij mij was totaal geen lijntje (behalve de controlestreep) te zien dus dan is de test iig duidelijk voor mij Mooie tekst trouwens in je onderschrift! Zo te zien heb je veel te verwerken gehad met 6* Dames, bedankt voor de reacties!
Vond deze test echt een drama is al wel lang geleden, dus misschien zijn ze inmiddels veranderd, maar toen lekte de urine aan de zijkant eruit :-s. (En echt niet doordat ik het fout deed; veel testervaring!). Mijn ervaring is dat KV 2v5 het beste zijn. Toptest voor weinig. .
@ Vlinder, jeetje wat een onderschrift wat vreselijk voor je! Ik heb niet veel test ervaring maar bij mij lekte het ook wat idd en wat ik zei; het venster liep helemaal vol en was helemaal paars.
Dat kan een goed teken zijn! Ik zou over een paar dagen nog eens testen en kijken of die misschien duidelijker is. Succes!