Ervaring met C1000 eigen merk zwangerschapstest?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Delilah, 3 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delilah

Delilah Niet meer actief

De titel zegt het al, hebben jullie ervaringen met de C1000 test? Ik hoor het graag.

2. Delta

Delta Niet meer actief

geen idee ! hoe duur zijn ze als ik vragen mag?

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Uh, dat weet ik niet eens? 5 euro, zoveel geloof ik.

4. Delta

Delta Niet meer actief

5 euro voor 1 test? kan je ze beter bij de kv halen, 2 voor 5...

5. Versluis

Versluis Fanatiek lid

10 jul 2011
    1.924
    0
    0
    Filiaalmanager
    Zeeland
    Hebben ze daar ook testen? Dan kijk en lees ik even mee, ben benieuwd.

6. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    nou ik heb er wel eens 1 gebruikt.
    Waar je voor opp mooet passen is dat het lijntje (eenmaal nat) altijd goed te zien is. Dus niet te snel juichen bij een streepje;)

7. Delilah

Delilah Niet meer actief

Ja ik ging er gister avond een halen dus had weinig keuze dan alleen de supermarkt. Maar vond het vreemd want het venster kleurde eerst helemaal paars en daarna verscheen de controle streep, ging een beetje traag. Heb zelf altijd in het verleden met cb getest dus was benieuwd naar de ervaringen.

@ Nanette, bij mij was totaal geen lijntje (behalve de controlestreep) te zien dus dan is de test iig duidelijk voor mij ;) Mooie tekst trouwens in je onderschrift! Zo te zien heb je veel te verwerken gehad met 6*

Dames, bedankt voor de reacties!

8. Vlinder123

Vlinder123 Niet meer actief

Vond deze test echt een drama is al wel lang geleden, dus misschien zijn ze inmiddels veranderd, maar toen lekte de urine aan de zijkant eruit :-s. (En echt niet doordat ik het fout deed; veel testervaring!).

Mijn ervaring is dat KV 2v5 het beste zijn. Toptest voor weinig. :).

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Vlinder, jeetje wat een onderschrift :( wat vreselijk voor je!

Ik heb niet veel test ervaring maar bij mij lekte het ook wat idd en wat ik zei; het venster liep helemaal vol en was helemaal paars.

10. Vlinder123

Dank je wel :).

11. Anno niem

Anno niem VIP lid

28 okt 2007
    34.502
    3
    0
    Heb ze wel gebruikt, en vind het prima testen. Al is de kv 2 voor 5 goedkoper en net zo goed.

12. moeder254

moeder254 Niet meer actief

Ik heb vanmorgen zon test gedaan en heb een heel dun streepje..wat moet ik hier nu van denken????

13. Vlinder123

Dat kan een goed teken zijn! Ik zou over een paar dagen nog eens testen en kijken of die misschien duidelijker is. Succes!

Deel Deze Pagina