Even een vraagje. Ik ben nu 26 weken zwanger en weer bij de verloskundige geweest. Wij weten niet wat het gaat worden maar nu zei mijn verloskundige gisteren dat obv de harttonen zij denkt dat het een jongen wordt. Dat gaf ze bij mijn vorige bezoek ook al aan. Wie heeft hier ook ervaring mee? Is dit een baker praatje of klopt het toch best vaak?
Bakerpraatje!!! Laatste 2 kids hadden bijna altijd een hartslag ver boven de 160-170 en toch is het een jongen én een meid (met leeftijdsverschil van 5 jaar)! En ik kreeg bijna dagelijks ctg's, dus hoorde/meette bijna dagelijks de hartslag bij beide kids. Des te drukker de kids van binnen, des te hogere hartslag hij/zij heeft!
Die van mij heeft ook een hartslag van rond de 160, maar is echt een knul. Het zegt dus niet alles.. Maar gokken blijft leuk
niets van aantrekken, die harttonen! Onze uk zat vanaf begin al boven de 160 BPM, maar tijdens de echo bleek er toch echt een piemeltje aan te zitten
Bij mij andersom. Hier een meisje met een hartslag van 140. Mijn andere dochtertje had een hartslag van 150. Zegt dus geen drol
Wat goed om jullie reacties te lezen! Als ik het zo lees klopt het dus niet helemaal! Mijn verloskundige was er erg stellig over dat ze het op deze manier goed kon horen/ voorspellen. Wij willen niet weten wat het wordt (anders hadden we wel een echo laten maken) maar ik merk dat ik nu toch een lichte voorkeur heb en erg nieuwsgierig ben...