Lenzen in tijdens vlucht?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door Eline88, 16 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Hoi,

Tot nu toe heb ik tijdens de vlucht altijd mijn bril op gehad, omdat ik het idee heb dat dit fijner zit dan lenzen tijdens de reis. Ik heb alleen eigenlijk veel liever mijn lenzen in. Dus ik ben benieuwd naar de ervaring van anderen. Is het te doen om je lenzen in te houden of krijg je dan erg droge ogen? Het gaat voor nu om een vlucht van 5 uur.

Alvast bedankt!

2. Abri

Abri VIP lid

16 jun 2010
    12.423
    3
    38
    Mijn man heeft ze altijd in en nooit problemen ervaren. Zelf ga ik het deze zomer merken :p

3. manamana

manamana Fanatiek lid

30 apr 2014
    1.372
    22
    38
    het Noorden
    Heb je harde of zachte lenzen?

Ik heb mijn harde lenzen gewoon in en als ik er flauw van ben of wil slapen, doe ik ze uit. Mijn bril gaat altijd mee in de handbagage.

4. Butchke

Butchke Niet meer actief

Ik laat mijn zachte lenzen altijd in tijdens de vlucht. Geen probleem.

5. Ballon

Ballon Niet meer actief

Ik laat ze altijd in. In mijn handbage mijn bril, lenzendoosje en wat vloeistof ( kun je van de mini flacons voor kopen en die vullen, je mag per flacon 30ml mee nemen ) soms wat last van droge ogen door de airco en dan druppel ik gewoon een druppeltje lenzenvloeistof in mijn oog, werkt prima :)
    Voel me niet echt mezelf met bril namelijk haha.

6. meid1987

meid1987 Fanatiek lid

20 mei 2010
    3.789
    1
    36
    Ik heb ze altijd in. (Zachte lenzen) gaat altijd goed hoor!
    Wel je bril en lenzenbakje in je handbagage doen. Gewoon voor de zekerheid! :)

7. Eline88

Eline88 Niet meer actief

Ik heb zachte lenzen, maar dan doe ik ze deze keer toch eens in. Ik draag mn bril echt niet graag en kan hem voor de zekerheid inderdaad meenemen in de handbagage.

Deel Deze Pagina