Misselijk zijn 3 maanden na bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door Maudje, 18 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maudje

Maudje Actief lid

2 nov 2006
    141
    0
    0
    Hallo,

Ik ben 3 maanden geleden bevallen van mijn derde kindje.
    Nou ben ik sinds een week bij vlagen misselijk.....meestal s'avonds.
    Ik heb op internet gezocht. Maar dan kom je natuurlijk uit op een eventuele zwangerschap. Maar er staat ook dat het kan betekenen dat je hormonen weer op gang komen, dus een naderende menstruatie. Ik heb bij mijn 2 oudste geen last van misselijkheid gehad en werd pas 9 maanden na de bevalling ongesteld, omdat ik borstvoeding gaf. Ik geef nou ook borstvoeding.
    Ik heb ook steekjes in mijn onderbuik, dit had ik ook toen ik zwanger was. Maar ik kan mij herrineren dat ik dit ook na de bevalling van mijn andere 2 kinderen had. Is blijkbaar normaal (bij mij).
    Zijn er mensen die hier ervaring mee hebben ?

2. april2012mama

april2012mama Actief lid

27 aug 2011
    345
    0
    0
    Hoi Maudje,

Na het afbouwen/stoppen vd borstvoeding met 7 wekenben ik ruim 3 weken erg misselijk geweest, maar ook duizelig. 4x bij arts geweest, 3x bloed geprikt. Hoeveel vragen ik ook wel niet heb gehad pfff...je bent toch niet alweer zwanger?!!
    Ik had het gevoel ook dat ik ongi moest worden maar het zette niet door. 1x mega buikpijn gehad. Aan de pil gezet en toen ging het beter! Waarschijnlijk hormonen in onbalans geweest, al zal ik het nooit zeker weten.
    Hoop dat je hier iets aan hebt.

Sterkte!

Deel Deze Pagina