Ja oke.... maar eerst morgen even naar de HA toe voor alle zekerheid dan pas juichen. Ben al vaker in de maling genomen
Ik wacht nog heeeel even met morgen En dan zal ik het vast nog niet geloven whahahahahaha Of ik ben gewoon niet zwanger, deat kan ook
waarom naar de ha als ik vragen mag gewoon morgen of overmorgen met een andere test testen (naar mijn idee is ie duidelijk genoeg hoor) gefeliciteerd meid
Waarom naar de ha? Die vraagt alleen maar of je thuis posi hebt getest hoor! Als je zekerheid wil, doe je over twee dagen nog een test, maar je test ziet er net zo uit als die van mij eruit zagen hoor! En die twee tests hebben mij twee heerlijke kids gebracht! JE BENT ZWANGER HOOR! GEFELICITEERD! Je kunt het je ha wel laten weten dat je zwanger bent, maar het is de verloskundige waar je je info van krijgt hoor! Mijn ha wist pas dat ik zwanger was toen hij het bericht van de vk kreeg dat m'n bevalling goed was verlopen! (oke...da's dan misschien ook weer niet zo netjes om het helemaal te vergeten...maar het hoeft dus niet eens!)