HELP! hoe kan dit nou indicatietest

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door babs81, 14 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. babs81

babs81 Niet meer actief

Na net nog een indicatie test te doen... om die laatste 3+ erop te krijgen!!
    Ong. 10 dagen geleden had ik 2-3 erop staan
    En nu nog steeds 2-3

Dit voelt niet goed ben nu ontzettend teleurgesteld
    Alsof het dus niet goed is!!!

Wie heeft dit meer meegemaakt??:(

2. ichtus

ichtus VIP lid

5 mrt 2007
    14.841
    1
    38
    gelderland(noord)
    meid niet ongerust maken.. tis maar een indicatie.. bij mij was dit ook zo.. en ik ben toch echt heul dik nu...hihihhihi...

Geen zorgen maken hoor.. de indicatie is ook maar 90 % betrouwbaar.. hcg stijgt niet bij iedereen op t zelfde niveau.. ECHT...niet meer testen..maar GENIETEN!!!.. (al snap ik stiekem wel waar je gevoel vandaan komt.. had ik net zo.. mijn vk zei me dat ik me geen zorgen moest maken..nog even en je ziet je beebje op t scherm..

GEFELICITEERD TROUWENS

3. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Hoi Babs ik heb in juli precies het zelfde gehad 2weken bleef hij op 1-2 staan toen dacht ik ook al dit is niet goed met de echo op 14 juli kreeg ik dan ook te horen dat het niet goed zat. Ik hoop voor jou dat dit niet zo bij jou is en dat er een andere verklaring voor is. Als je het echt niet vertrouw ff een afspraak maken voor een echo dan heb je zekerheid. Heel veel sterkte met deze onzekerheid

4. Loe

Loe Niet meer actief

Bij mij washet ook niet goed. Hij ging welop 3+ staan, maar mijn kv testen werden lichter. Het lag niet aan de urine. Ikhoop voor jou dat het niets te betekenen heeft maar zoals iemand hierboven al schreef, ik zou ook om een echo vragen.

5. babs81

babs81 Niet meer actief

Nou lieve meiden bedankt.. heb een echo gehad + mooie hartactiviteit

6. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Gelukkig Babs!! Gedaan met de stress en nu genieten van je echo! :)

7. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Hey babs dat klinkt goed.
    Gefeliciteerd met je beeb.
    Ik wist niet dat je al in de 6de week de hartactiviteit kon waarnemen, heb expres tot gisteren gewacht (8 weken) voor mijn eerste echo.
    Mooi is dat he, dat kloppend hartje, was super emotioneel.

Geniet ervan meid.

8. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    Gelukkig dat alles goed was gefeliciteerd met je zwangerschap en geniet ervan.

9. babs81

babs81 Niet meer actief

#9 babs81, 14 okt 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 14 okt 2009
    je wilt alleen niet weten op wat voor manier!!! zal even stukje erbij doen

Heb fertiliteitarts gebeld, en zou terug gebeld worden!Had daarvoor al mijn vk gebeld (zou ik als alles goed ging volgende week naartoe mogen)Gyn wou geen echo doen, en vk wou dit wel doen
    Dus op naar de verloskundige praktijk (12.20) Kreeg een echo echter was er niets te zien toen 1tel wel en iets kloppends, heel raar maar niets meer te zien (niets anders dan een zwarte streep)
    En dit bleef ook zo. Na 5minuten zegt ze eerlijk, sorry geen goed nieuws, het spijt mij
    Van alles besproken, en moest mijn gyn bellen, kreeg papieren mee hoe en alles over een miskraam.
    Helemaal overstuur ben ik vertrokken! werk afgebeld het eea uitgelegt.
    Ik liet het er niet bij zitten natuurlijk , en ben naar de fertiliteitenarts gereden!
    Hier aangekomen met de echo in mijn handen en in tranen.. Ik zou een half uur moeten wachhten op de gyn.. En daar kwam hij, hij had alle gegevens erbij gehaald, en hij wou nog een echo
    Ik zag dat niet nogmaals zitten en was beetje verbaasd over zijn vraag!!
    Uiteindelijk toch gedaan .. en wat zien wij?? een mooie vrucht en een kloppent hartje!!!
    Hij was erg boos op de vk en heeft de papieren van die mk afgepakt!!!
    ER IS DUS EEN BABY ZICHTBAAR MET HARTACTIVITEIT!! HEERLIJK!!!
    van intens verdriet, naar intens geluk!!!
    Wel is er naast de vrucht bloeding te zien!! maar schijnt niets ergs te zijn!!!

10. Emesve

Emesve Bekend lid

26 aug 2009
    553
    1
    0
    Sjezums Babs... wat een verhaal... maar goed dat je het er niet bij hebt laten zitten. Zou die VK maar uit de weg gaan als ik jou was, want daar kun je geen vertrouwen meer in hebben lijkt mij.

11. Jellybean1976

Jellybean1976 Bekend lid

14 jul 2009
    577
    1
    0
    Assistant Accountant
    Zoetermeer
    Ohhhhhhh man, niet leuk, echt niet leuk.
    Gelukkig heeft de gyno jou toch verder geholpen en er een mooi einde aan gebreid.

Geniet ervan meid.

12. babs81

babs81 Niet meer actief

dank jullie PFFFFF

13. prinses

prinses VIP lid

20 mei 2006
    18.334
    1
    36
    Op verzoek van ts gesloten

Deel Deze Pagina