Na net nog een indicatie test te doen... om die laatste 3+ erop te krijgen!! Ong. 10 dagen geleden had ik 2-3 erop staan En nu nog steeds 2-3 Dit voelt niet goed ben nu ontzettend teleurgesteld Alsof het dus niet goed is!!! Wie heeft dit meer meegemaakt??
meid niet ongerust maken.. tis maar een indicatie.. bij mij was dit ook zo.. en ik ben toch echt heul dik nu...hihihhihi... Geen zorgen maken hoor.. de indicatie is ook maar 90 % betrouwbaar.. hcg stijgt niet bij iedereen op t zelfde niveau.. ECHT...niet meer testen..maar GENIETEN!!!.. (al snap ik stiekem wel waar je gevoel vandaan komt.. had ik net zo.. mijn vk zei me dat ik me geen zorgen moest maken..nog even en je ziet je beebje op t scherm.. GEFELICITEERD TROUWENS
Hoi Babs ik heb in juli precies het zelfde gehad 2weken bleef hij op 1-2 staan toen dacht ik ook al dit is niet goed met de echo op 14 juli kreeg ik dan ook te horen dat het niet goed zat. Ik hoop voor jou dat dit niet zo bij jou is en dat er een andere verklaring voor is. Als je het echt niet vertrouw ff een afspraak maken voor een echo dan heb je zekerheid. Heel veel sterkte met deze onzekerheid
Bij mij washet ook niet goed. Hij ging welop 3+ staan, maar mijn kv testen werden lichter. Het lag niet aan de urine. Ikhoop voor jou dat het niets te betekenen heeft maar zoals iemand hierboven al schreef, ik zou ook om een echo vragen.
Hey babs dat klinkt goed. Gefeliciteerd met je beeb. Ik wist niet dat je al in de 6de week de hartactiviteit kon waarnemen, heb expres tot gisteren gewacht (8 weken) voor mijn eerste echo. Mooi is dat he, dat kloppend hartje, was super emotioneel. Geniet ervan meid.
je wilt alleen niet weten op wat voor manier!!! zal even stukje erbij doen Heb fertiliteitarts gebeld, en zou terug gebeld worden!Had daarvoor al mijn vk gebeld (zou ik als alles goed ging volgende week naartoe mogen)Gyn wou geen echo doen, en vk wou dit wel doen Dus op naar de verloskundige praktijk (12.20) Kreeg een echo echter was er niets te zien toen 1tel wel en iets kloppends, heel raar maar niets meer te zien (niets anders dan een zwarte streep) En dit bleef ook zo. Na 5minuten zegt ze eerlijk, sorry geen goed nieuws, het spijt mij Van alles besproken, en moest mijn gyn bellen, kreeg papieren mee hoe en alles over een miskraam. Helemaal overstuur ben ik vertrokken! werk afgebeld het eea uitgelegt. Ik liet het er niet bij zitten natuurlijk , en ben naar de fertiliteitenarts gereden! Hier aangekomen met de echo in mijn handen en in tranen.. Ik zou een half uur moeten wachhten op de gyn.. En daar kwam hij, hij had alle gegevens erbij gehaald, en hij wou nog een echo Ik zag dat niet nogmaals zitten en was beetje verbaasd over zijn vraag!! Uiteindelijk toch gedaan .. en wat zien wij?? een mooie vrucht en een kloppent hartje!!! Hij was erg boos op de vk en heeft de papieren van die mk afgepakt!!! ER IS DUS EEN BABY ZICHTBAAR MET HARTACTIVITEIT!! HEERLIJK!!! van intens verdriet, naar intens geluk!!! Wel is er naast de vrucht bloeding te zien!! maar schijnt niets ergs te zijn!!!
Sjezums Babs... wat een verhaal... maar goed dat je het er niet bij hebt laten zitten. Zou die VK maar uit de weg gaan als ik jou was, want daar kun je geen vertrouwen meer in hebben lijkt mij.
Ohhhhhhh man, niet leuk, echt niet leuk. Gelukkig heeft de gyno jou toch verder geholpen en er een mooi einde aan gebreid. Geniet ervan meid.