Hallo Ben deze ronde weer begonnen met het nemen van clomid,van dag 3 tot en met dag 7 telkens 1 pilletje per dag. Nu zit ik vandaag aan cd 22 en heb nog steeds geen positieve ovulatietest. Nu is mijn vraag,kan ik een negatieve test hebben maar toch een eisprong hebben. Heb na mijn misval (juni 2008) ook clomid moeten nemen voor mijn onregelmatige cyclus. Heb toen nooit ovulatietesten gebruikt. Had toen een cyclus van 33-34 dagen dus meestal mijn ei rond dag 20-22. Hopelijk kan iemand mij verder raad geven! Liefs Tanja
ik lees even mee ik had ook een soort topicje geopent maar daar werd in verteld dat ovutesten niet goed werken als je PCO hebt....
oei sorry had ik niet gezien. Nu ben een hele tijd terug regelmatig geweest en toen werkte de ovutesten heel goed. Maar kan dus goed zijn dat ik gewoon een ei heb gehad,dus ga ik gewoon even wachten of ik ongesteld ga worden binnen 14 dagen
Geeft niet Ik gebruik midstreams en die gaf eergister een 2de lijntje aan, maar gister was hij heel licht tot wit. Terwijl mijn eisprong nog moet komen ( hoop ik!!) Is dit je eerste ronde met Clomid?
Ja dit is mijn eerste ronde met clomid. Heb in 2008 ook wel clomid gebruikt na mijn misval omdat mijn cyclus toen onregelmatig was. Heb dat toen 6 rondes gedaan en had meestal een cyclus van 33-34 dagen. Ben toen gestopt met hormonen en kreeg toen plots spontaan een eisprong en had cyclussen van 31 dagen! Tot nu,had van februari geen menstruatie meer gehad,en met hulp van lutenyl had ik op 18 mei dan mijn duiveltjes gehad. Dus moest daarom ook terug beginnen met clomid. Maak me alleen zorgen omdat ik nog geen positieve ovutest heb nu. Ik gebruik de dipsticks van sensitest. Had gister een heel licht 2de streepje maar vandaag weer helemaal niks
Met clomid 50 mg kreeg ik geen eisprong... met 100mg een eisprong op cyclusdag 26, dus uiteindelijk een cyclus van 40 dagen... Nu aan de clomid 150mg en folikelmetingen geslagen plus IUI... heb op dag 16 een eisprong gehad (gisteren dus)
Flippo heb je dan medicatie moeten innemen om je menstruatie op gang te krijgen als de clomid niet aanslaat?
ja heb hiervoor primolut moeten slikken, een kuur van 10 dagen en dan 2 a 3 dagen na de laatste pil begint je ongi.
hier werken de ovutesten gewoon. Heb op dag 15 en 16 een posi ovutest gehad en op dag 18 mijn ei gehad. Dit zag ik door temperaturen. In principe kan je met ovutesten je ei ook missen dus dan zal het afwachten worden of je ongie wordt... en zo niet op dag 35 een test doen en je gyn bellen om je menstruatie op te wekken en clomid 100 te geven...
als de clomid werkt, werken ovutesten. als de clomid niet werkt, en je hebt pco kunnen ovutesten vals positief zijn.. krijg je geen controles in het ziekenhuis? dadelijk heb je 3 eitjes ofzo...
taliaa ik heb ook geen controle bij het ziekenhuis hoor... en 3 eitjes in zeldzaam en zowel is de kans nog maar heel klein dat ze alle 3 bevrucht worden... talu als ik jou was zou ik gaan tempen. Heb je veel meer zekerheid...