goedemorgen iedereen ik weet niet wat ik hier van moet denken.ik heb van morgen getest en toen was hij volgens mij nega.maar omdat het best wel donker was buiten en met die lampen aan binnen heb ik dus nega afgelezen.maar nu een paar uur later kijk ik er nog eens op en nu zie ik een heel ienie mienie streepje er op staan wat moet ik hier van denken,maandag is pas mijn nod dus dan test ik zowie zo nog een keer. oja ik heb wel sinds gister lijkt net op ongi pijn links in mijn buik weet ook niet wat dat is. groetjes fempje
Je moet na zo'n tijd niet meer op de test kijken omdat er dan evt. bij een negatieve uitslag tóch een licht streepje kan komen te staan. Als je het echt zeker wilt weten zou ik nog een test doen
Geduld, heel moeilijk hoor ik weet er alles van. Maar...als je zwanger bent dan blijf je zwanger dus succes met wachten en testen. Koop anders een digitale test van CB. Die geeft duidelijk aan zwanger of niet zwanger. Dan is er geen twijfel meer mogelijk.
hallo velobabe daar heb je gelijk in ja.maar als ik nu vandaag weer wil testen hoe lang moet ik dan mijn urine ophouden?.
Je kunt inderdaad ieder moment van de dag testen. s'Ochtends is de concentratie van HCG wel het hoogst. Voor het testen zou ik trouwens wel je langste cyclus aanhouden
ooo oke ik dacht altijd dat je dan je urine minstens 3 uur moest op houden maar ja .ik heb nu tegen mezelf gezegt dat ik pas zondg test ben benieuwd als ik dat vol hou? maar meiden bedankt voor de tip
Mee eens! Als je maandag je NOD hebt zou ik dinsdag of woensdag pas testen. Anders heb je (weer) kans op een onbetrouwbaar resultaat...
Hoi ik zou ook voor dinsdag gaan. Ik heb zondag mijn nod, ik weet dus hoe frustrerend het is groetjes mama van Channa Heb trouwens ook lichte steekjes links onder in mijn buik, laten we hopen dat het iets positiefs is
chantal dat vind ik ook maar dit is nog maar mijn 2e ronde dus ik heb veel respect voor de meiden hier die al heel lang bezig dus daar duim ik echt voor. maar het is ook allemaal zo spannend,en vooral als je toch wel symptomen hebt waar van je gaat denken ja het is raak. maar ja we wachten nog maar even nog. jij ook sterkte met het wachten groetjes fempje
hallo allemaal; ik kon toch niet meer wachten..cb test gedaan en het is toch echt een plus!verticale streep is wel lichter maar hij staat er wel! kan het nog niet echt geloven, doe het maandag nog een keertje! groetjes mama van channa.
Ik ben altijd benieuwd naar de foto's! Met welke test heb je getest? Misschien maandag een CB digitaal? Dat geeft veel duidelijkheid!
gefeliciteerd chantal ik zit zelf ook te springen op mijn stoel van zal ik het doen of niet want ik heb er nog een in huis liggen cb fe gewonen.zal ik het doen of niet?