Hoi meiden, Ik moet even mijn verhaal kwijt hoor! Mijn vriend en ik zijn al ruim 1.5 jaar bezig. Na het eerste onderzoek bij mijn vriend werd al gelijk duidelijk waar het probleem lag. Het idee vanuit het lab was dan ook icsi, maar aangezien onze eigen arts ziek was, kregen wij een ander die vond dat wij het nog wel 4 maanden zelf konden proberen... Waren wij het natuurlijk niet mee eens, maar wel braaf 4 maanden gewacht. Vorige maand gekozen voor een andere arts, nummer 3, en die vond het gelukkig ook onzin. Van haar mochten wij, aangezien de kwaliteit zaadjes iets verbeterd was, kiezen tussen iui ( 1e 3 maanden zonder hormonen en erna met ) en icsi. Wij kozen voor de meest natuurlijke manier, iui. Afgelopen donderdag een echo gehad om te kijken hoever ik was in mijn cyclus en ik had zo'n mooi eitje! Hij was 16mm groot en was er gelijk geƫmotioneerd door.. Stom he? Zo blij met een eitje dat nog niet eens was bevrucht. Alle moedergevoelens kwamen gelijk naar boven. Gisteren onze eerste iui gehad en diep van binnen weet ik gewoon dat dit gaat slagen! Of het nou nu is, of de volgende.. Het moet gewoon!
Hihi ik herken het een beetje. Wij hadden in oktober samenlevingstesten en ik heb toen ook een foto van mijn eitje gemaakt, 21 mm groot. Ik was zo trots als een pauw op mijn struisvogelei. Hopelijk goed nieuws over 2 weken!
haha, bekend hoor! Ik was ook vaak in m'n nopjes van mijn mooie eitjes! Met de regelmatige echo's bij de icsi ging ik ze zelfs herkennen (zal we tussen m'n oren zitten). Nu ben ik verliefd op m'n diepvriesemmies; ik ben zo zuinig op ze, dat ik niet aan de cryocyclus durf te beginnen Heel veel succes met je iui!! Ik duim voor je!! Liefs
Ik ben ook altijd trots op mn eitjes Voelt echt als een mooie beloning voor al dat spuiten en kan mn ogen dan niet van het scherm afhouden. Heb ook nog extra " geluk ", er is bij mn afspraken naast de arts ook nog een dame bij die het vak aan t leren is, en die is nog niet zo snel dus kan ook nog lekker lang kijken worden jullie zelf ook steeds beter in dingen herkennen?
Jawel en mijn schaamtegevoel en preutsheid is inmiddels na al die echo's ook verdwenen! Wilde er eigenlijk een foto van, maar durfde het niet te vragen haha!
Gewoon vragen! Heb het een tijdje terug en ze vond het helemaal niet gek ofzo. Ze zei nog, kan je het je man ook laten zien
Ik zal het onthouden:-D Er is vast niemand met een zwangerschapsdagboek dat zover teruggaat naar het begin als de onze
Oh ja hoor dat herken ik wel. Zelf manlief moest een traantje weg pinken toen er eindelijk een eitje zat (had zelf geen cyclus nl). Hoe moeilijk ook is het erg mooi om te zien hoe een zwangerschap ontstaan kan.
Eva, ik had vandaag bijna hetzelfde. Wij zijn vandaag voor de echo geweest. Had 9 mooie eitjes, die goed meegroeien deze ronde. Nog 4 ampullen menopur spuiten, zaterdag echo en zaterdagavond pregnyl erin. Maandag punctie. Ik was zo vreselijk blij om de groeiende eitjes te zien. Toen we de auto instapte heb ik behoorlijke tranen gelaten van blijdschap! Lekker genieten van het gevoel, en duimen voor het top resultaat!! Veel succes...