Gatver zeg Ik heb 3 miskramen gehad. Toen zwanger van mijn 2e zoon. Na veel wikken en wegen willen we toch een 3e... maar de miskramen hielden me tegen Toch zwanger geraakt .....geen bloed op de voor mij beruchte week 5....ik helemaal blij... komt het met week 8. Foute echo... dag erna gecurrateerd en zit ik thuis met een lege buik. Weg groei foetus-boekje...... niets meer..... En wat ik nog het ergste erbij vindt dat je nu moet wachten totalles weer op gang komt. Bij mij duurt dat 5 weken pfffffffffffff en dan hoeveel maanden weer proberen.... zo slopend dit...
Ik weet wat je doormaakt,ik heb ook gister een miskraam gehad.ik voel me nou ook leeg,tis een raar gevoel.xxxx sterkte
jeetje wat moeilijk meid. na de miskraam die ik had gehad, was ik eigenlijk gelijk de volgende maand alweer zwanger. en die zwangerschap was gelukkig wel goed gegaan. mijn jongste is nu bijna 3. Heb ook weer een mk gehad en moest gecurreteerd worden. echt balen was dat. Maar ik wil net als jij ook graag een 3e kindje erbij. En de angst blijft erin zitten dat het weer een mk gaat worden. Ik hoop dat je gauw wel weer een goede zwangerschap zal hebben. en kan genieten van je 3e kindje. sterkte
Ja en het erge is nog dat ik waarschijnlijk een auto immuun probleem heb. dus mijn lichaam stoot het af. gaat het ooit wel lukken