Wij zijn al even bezig om zwanger te worden, tot heden nog niet gelukt. Ik slik nu alleen foliumzuur en vroeg me af wat goed is om nog meer te slikken en van welk merk! Wat raden jullie aan dat mijn man kan slikken om zijn zaad te bevorderen? Alvast bedankt!
Hoi, Ik gebruik nu al VSM puur mama. Dat is voor Voor, Tijdens, en Na de zwangerschap. Voor je man is Zink er goed. Het maakt op zich niet zoveel uit welk merk, als er maar minstens 10 mg zink in zit.. Succes! Groetjes, Noux
Hè meis, Ik gebruik prenafem van het merk orthica ik gebruik deze pillen omdat het een multivitamine is voor voor en tijdens de zwangerschap. En omdat je kindje hier ook een hele mooie huid van krijgt en goed blijkt te zijn voor de hersenen. Ik heb dit ook bij mij zoontje geslikt, die is helaas met 22,2 weken geboren met een ernstige hartafwijking maar alle zusters die bij mij bevalling waren zeiden dan dani* er zo mooi uit zag dat ze dat nog niet eerder hadden gezien. Dus ik denk dat dat zeker met die pillen te maken heeft gehad. Zijn homeopathische pillen dus nooit geen troep. Succes meid. X
Ik gebruikte de zwanger worden capsules van etos voor het zwanger worden en tijdens de zwangerschap ben ik nogal aan het switchen geweest, heb oa puur mama van VSM gehad, Gravitamon(fijn formaat tabletjes) en zit nu aan de Davitamon compleet mama plus, omdat daar de omega 3 visolie bij in zit(zijn wel weer joekels maat dat zijn de visolie capsules ook). Maar t belangrijkste is natuurlijk de foliumzuur en de rest is bijzaak als je gevarieerd eet, succes met het maken van een keuze
Ik slik al een hele tijd vsm puur mama. Wat je sowieso moet slikken is inderdaad foliumzuur, maar ook vitD. Werd bij mij naar gevraagd toen ik in de medische molen terecht kwam. Maar ik vind een multivitamine net zo handig.
Slik vitaal zwanger van kruitvat, dit omdat wij al een hele tijd bezig zijn zwanger te worden en deze betaalbaar zijn + ze mogen ook voor de zwangerschap gebruikt worden. Indien ik zwanger zou worden zou ik overstappen op een ander merk denk ik omdat wanneer je echt zwanger bent er in deze pillen er net iets te weinig vit D in zit.
Ik slik Gravitamon... Erg makkelijk formaat om door te slikken en alles zit erin! Je kunt het ook doorslikken tijdens zwangerschap en borstvoediing. Potje kost 15 euro voor 100 stuks. Dus een kleine 5 euro per maand, niet duur dus!
Gravitamon, tijdens de zwangerschap een beetje afgewisseld qua merken en straks met de borstvoeding weer gravitamon. Daarnaast extra vitamine D.
Ik slik ook Prenafem van Orthica. Duur, maar mijn bloedwaardes zijn nog nooit zo goed geweest. Het zijn geen synthetisch suplement en wordt daardoor beter door het lichaam opgenomen.
zwanger worden capsules van etos, teunisbloemolie, gember en 2 eetlepels tarwekiemolie, dat verdikt je bmslijmvlies
Ik heb ook etos zwanger worden, foliumzuur en tarwekiemolie capsules (een per dag). Met de tarwekiem ben ik van de week begonnen.