Ben een beetje onzeker.. ben nu 6dpo maar heb alweer af en toe dat zeurende gevoel in mn onderbuik die ik altijd tussen de eisprong en NOD heb.. betekend dit dat het weer niet is gelukt of zegt dit helemaal niks? Kan iemand mijn onzekerheid wegnemen??
Ik voelde ook altijd een week van te voren het aankomen. Zeurend gevoel in mij onderrug. Ik was er dit keer dan ook van overtuigd dat ik ongesteld moest worden maar ben toch zwanger. Het zegt allemaal niet alles wat we voelen. Sterkte me afwachten.
Ik heb precies hetzelfde gevoel als jij hebt en daarom weet ik (99%)zeker dat het niet raak is. De maand dat ik wel zwanger was voelde ik juist helemaal niks.. zo stom hè? Laten we hopen dat we het mis hebben
Jaa we zullen zien. Heb vandaag ook nergens last van gehad.. gisteren wel.. eergister niet kweet niet.. vaag. Heb in ieder geval niet het gevoel dat het raak is
Zegt inderdaad helemaal niks. Heb altijd dezelfde zeurende soort van menstruatie krampen en ben toch echt zwanger. Wat me wel opviel was dat in de rondes dat het niet raak was ik direct na de eisprong hele gevoelige/pijnlijke tepels kreeg. En toen ik zwanger was werden ze pas richting NOD wat gevoelig.
Ik voelde geen verschil zo in het begin. Bij de eerste waren we bij vrienden en ben iknaar huis gegaan omdat ik dacht ongesteld te zijn geworden maar ik was dus zwanger. Beide keren merkte ik het pas door de positieve test. Bij de tweede was ik wel aan het spugen maar de buikgriep heerste ook dus dacht dat dat het was.
Heej @Sasja88 , Ik was er ook van overtuigd dat mijn menstruatie weer begon, had menstruatie-achtige buikpijn en rond mijn nod bruinachtig bloedverlies (heb ik vaker vlak voor mijn menstruatie). Ben die avond met mijn vriend zelfs een goed glaasje wijn gaan drinken en toen hebben we nog tegen elkaar gezegd 'op naar de volgende ronde'... menstruatie nooit doorgebroken een week erna positief getest! Wel of niets voelen, het hoeft dus allemaal niets te zeggen!! Ik wens je veel succes met het zwanger worden!
Haha oké dan! Dat kan dus ook nog. Zo zie je maar, veel verschillende verhalen. Ik heb net precies hetzelfde gedaan hahaha een glas wijn leeggedronken.. we zullen zien.