Ervaring met cysten op eierstokken

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Huppeldingkje, 3 jan 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Huppeldingkje

Huppeldingkje Bekend lid

21 aug 2017
    786
    160
    43
    Vrouw
    Daarom heb ik er nu zoveel spijt van..
    Voor mij ook nog weer anticonceptie

2. Phoebe

Phoebe Fanatiek lid

15 dec 2016
    3.423
    1.209
    113
    Ja snap ik! Het is ook allemaal maar troep voor je lichaam daar denk je pas echr overna als je ouder bent en kinderwens echt aan de orde komt enzo denk ik

Huppeldingkje vindt dit leuk.
  3. Huppeldingkje

Huppeldingkje Bekend lid

21 aug 2017
    786
    160
    43
    Vrouw
    Klopt ind helemaal

4. Jenneke88

Jenneke88 Fanatiek lid

9 jul 2016
    1.772
    817
    113
    Ik ben voor de zekerheid aan de minipil gegaan icm borstvoeding. Maar zodra we voor nummer twee kunnen gaan ga ik al stoppen met AC, zodat de cyclus op gang kan komen. Als ik van te voren had geweten dat het zo lang duurde, dan had ik al eerder de pil in de prullenbak gegooid. Het is gewoon heel moeilijk te zeggen hoe je lichaam de zaak weer oppakt. Vriendin van me was bij de eerste meteen na het stoppen met de pil zwanger. Nummer twee heeft ze 1,5 jaar over gedaan, en toen had ze na een jaar ook nog een miskraam met 6 weken. Dus het is niet te zeggen.

Huppeldingkje vindt dit leuk.
  5. Huppeldingkje

Huppeldingkje Bekend lid

21 aug 2017
    786
    160
    43
    Vrouw
    Vriendin van mij is tegelijk gestopt met mij.. die was binnen 2mnd raak.. nu andere vriendin ook net gestopt ook meteen bamm..
    Hoe je het iedere andere echt met volle liefde gunt. Komt dit soort nieuws toch echt als een klap in je gezicht..
    Als ik t toch kon terug draaien..

6. Huppeldingkje

Huppeldingkje Bekend lid

21 aug 2017
    786
    160
    43
    Vrouw
    Vandaag naar de dokter geweest. Die heb mn buik onderzocht.. hij dacht wel iets te voelen wat op cysten kon lijken.. ik krijg binnen 5 werkdagen oproep voor echo.. en ik laat voor cekerheid mn bloed testen en een uitstrijkje gedaan.. dus nu afwachten..slaap steefs slécht en blijf licht in mn hoofd en duizelig

7. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Heeft hij ook gezegd wat voor cyste het was? Waren het ovariele cystes(meerdere) of was het iets anders? Het eerste kan wijzen op pcos, zelf heb ik dit ook. Had ook 2 cystes op mijn eierstokken, waarvan de oorzaak dan weer endometriose was.(moest operatief verwijderd worden)
    Cyste kan vanalles zijn, maar in zou je er zeker niet mee laten wegsturen en voor verduidelijking vragen of een second opinie. Succes meid!

8. Huppeldingkje

Huppeldingkje Bekend lid

21 aug 2017
    786
    160
    43
    Vrouw
    Schat er staat toch bij dat ik doorgestuurd word voor echo
    Dus ik moet nog afwachten.
    Ik weet niet wat voor cysten het zou zijn..
    Het is in ieder 1 waar ik wakker van lig en ik voel.. en je voelt duidelijk iets in mn buik

9. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw

Hoop dat je snel duidelijkheid hebt! Maar dan is het alvast geen pcos. Het kan vanalles zijn. Heb alleen ervaring met endo, mbt andere cyste zelf dus niet.
    Succes!

10. Huppeldingkje

Huppeldingkje Bekend lid

21 aug 2017
    786
    160
    43
    Vrouw
    Ik weet niet wat de klachten pcos zijn ..wat is endo..

11. noukie 1992

noukie 1992 Fanatiek lid

4 feb 2016
    4.940
    3.654
    113
    Vrouw
    Pcos, zijn allemaal kleine foculaire cystes dus dat s het niet.
    Bij endometriose, zijn er wel klachten ook, maar die ga ik nu niet benoemen. In ieder geval kan het voor cystes zorgen, deze cystes zijn dan gevuld met bloed en worden ook wel chocolade cystes genoemd. Verder kunnen cellen die lijken en zich gedragen als baarmoederslijlvlies zich buiten de bm gaan hechten aan vb blaas, darmen en buikvlies,... dit zorgt oa voor ontstekingen met pijnen als gevolg. Je kan er veel info over vinden, dus als er iets bekend is moet je het eens opzoeken.

Deel Deze Pagina