Wat ik mij afvroeg is of er veel verschil is in kwaliteit luiers..(voor pasgeboren kindjes en al wat oudere).. Hebben jullie favorieten?
Pas was deze poll erover misschien heb je er wat aan http://www.zwangerschapspagina.nl/viewt ... p?t=108944
Pampers zijn favoriet maar vaak te duur vind ik. Bumblies vind ik n goed(koop) alternatief. Of ik haal huggies in de reclame bij ah 1+1 halen.
Kruidvat met stip op nummer 1. Pampers ook wel aardig, vooral toen Isabella nummer 3 droeg. Maar nu ze nummer 4 draagt vind ik kruidvat weer prettiger. En de meest waardeloze vind ik die van Albert Heijn.
altijd pampers.. nog nooit wat anders geprobeerd.. Het bevalt nou een keer goed dus waarom wat anders proberen..
Hier eigenlijk altijd Pampers, in ieder geval de eerste maanden. Huggies vond ik in de kleine maten echt waardeloos, zo'n prop tussen zijn beentjes... Pampers vond ik in het begin echt super, Kruidvat is ook erg fijn, trouwens.
Ik denk dat het wel verschilt van kind tot kind (hoeveelheid urine e.d.) maar persoonlijk had ik toen mijn dochtertje pas geboren was Kruitvat en na een aantal maanden Pampers. Doorlekken kwam met de Kruitvat luiers (vooral 's nachts) vaker voor. Daarna luiers blijven gebruiken (2 jaar en 2 maanden). Ik heb geen ervaring met luiers voor kinderen ouder dan 2 jaar. Succes. Gr. Dora
newborn luiers bumblies en kruidvat maat 2 en 3 luiers Lidl, die heeft ze nu aan die zitten gewoon het beste!
Toen ze heel klein was vond ik de Pampers niks, toen gebruikte ik vooral DA-luiers. Maar nu past er niets beter dan Pampers. Je kunt zeggen dat ze duur zijn, maar als je gewoon de pampers aanbiedingen in de gaten houdt (dat is meestal rond de 20 euro voor 3 pakken), zijn ze niet duurder dan andere luiers. Kruidvatluiers bijvoorbeeld zijn bijna nooit in de aanbieding. Ik kijk altijd op www.koopjesannie.nl waar ze in de aanbieding zijn, en dan haal ik ze gewoon daar. Ik koop soms gewoon groot in, als je 6 pakken tegelijk komt haal je het wel weer tot de volgende keer dat ze in de aanbieding zijn.
kruitvat is ook 99 luiers vor 12,99 dus die hoeven niet in de aanbieding! Pampers zijn echt wel duur!
Ik vond die van de Lidl altijd erg fijn, alleen hebben ze daar geen hele kleine luiertjes voor new born. Dan neem ik toch pampers. Die van de kruidvat vind ik daarentegen weer helemaal niks...
Ik heb Kruidvat, omdat ie maat 0 hebben, maat 1 past ie niet in en de Pampers Micro kan ik nergens vinden.... Erg tevreden over!
Hier ook Pampers. Ik vind ze prima en in de aanbieding best te betalen. Alleen die Pampers met het speciale laagje voor de nacht (weet even niet hoe ze precies heten) vind ik heel erg stinken van zich zelf.