Hallo meiden! Ik heb sinds een paar dagen steeds hele vervelende steekjes in mn borsten... Vroeg me af of er meer zijn die hier last van hebben? In de eerste drie maanden deden mn hele borsten pijn kon er niet op liggen niks dat is gelukkig nu weer ff voorbij (wetend dat het op het eind weer terug komt...) Maar die steekjes heb ik in mn vorige zwangerschap niet gehad dus vroeg me af of dat normaal is.. Liefs
Hey Eleonora, Ik heb hier ook geregeld last van de laatste weken! Dit is mijn eerste zwangerschap dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar er gebeurt zoveel daar binnen dat ik er van uit ga dat het er gewoon bij hoort... Liefs xxx
OOk ik heb naast gevoelige en soms ook erg zere opgezwollen borsten, steeds vaker steekjes. Voor zover ik weet is dit heel normaal!
Heb ook al paar keer ontzettend steken gehad, de ene keer in de ene borst, dan weer in de andere. Zou het niet kunnen dat die melkklieren ofzo op gang komen? Weet het niet... kan af en toe anders wel verschrikkelijk pijn doen!
Dat is heel normaal, dat heb ik ook gehad, dan es een dag heel erg, dan es een tijd niet en dan weer wel, bij mij trok het vanzelf weer weg