steekjes in borsten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Eleonora, 30 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eleonora

Eleonora Actief lid

12 aug 2006
    156
    0
    0
    Leeuwarden
    Hallo meiden!

Ik heb sinds een paar dagen steeds hele vervelende steekjes in mn borsten... Vroeg me af of er meer zijn die hier last van hebben?
    In de eerste drie maanden deden mn hele borsten pijn kon er niet op liggen niks dat is gelukkig nu weer ff voorbij (wetend dat het op het eind weer terug komt...) Maar die steekjes heb ik in mn vorige zwangerschap niet gehad dus vroeg me af of dat normaal is..

Liefs

2. Ladyhelga

Ladyhelga Actief lid

2 jul 2009
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey Eleonora,

Ik heb hier ook geregeld last van de laatste weken!
    Dit is mijn eerste zwangerschap dus ik heb geen vergelijkingsmateriaal, maar er gebeurt zoveel daar binnen dat ik er van uit ga dat het er gewoon bij hoort...

Liefs xxx

3. Mukkie11

Mukkie11 Fanatiek lid

13 dec 2009
    3.378
    2
    0
    OOk ik heb naast gevoelige en soms ook erg zere opgezwollen borsten, steeds vaker steekjes. Voor zover ik weet is dit heel normaal!

4. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    Belgiƫ
    Heb ook al paar keer ontzettend steken gehad, de ene keer in de ene borst, dan weer in de andere. Zou het niet kunnen dat die melkklieren ofzo op gang komen? Weet het niet... kan af en toe anders wel verschrikkelijk pijn doen!

5. Lovetrust

Lovetrust Actief lid

27 jan 2010
    390
    171
    43
    Dat is heel normaal, dat heb ik ook gehad, dan es een dag heel erg, dan es een tijd niet en dan weer wel, bij mij trok het vanzelf weer weg

Deel Deze Pagina