oude commode verhogen

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door sunnybaby, 12 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sunnybaby

sunnybaby Bekend lid

19 jan 2009
    599
    0
    0
    Even een vraagje voor de handigen en creatieven onder ons. Mijn familie is zuinig geweest op de gebruikte babyspulletjes, dus er staan nog wat meubeltjes op een zolder opgeslagen. Ik ben vorige week even wezen kijken, en er staat een heel schattige commode bij, maar... Het ding is maar 75 cm hoog. Ik snap niet dat niet mijn hele familie rugklachten heeft opgelopen, want ze zijn echt niet kleiner dan ik (ca.1.70) :( . Het blad is ook vrij klein, er past precies een waskussen op denk ik. Wel kun je aan de zijkant werbladen uitklappen. Het oppervlak is denk ik wel goed, spulletjes kun je er ook boven of in kwijt, die hoeven niet op het blad. Maar ik vraag me af hoe ik die commode op een mooie manier kan verhogen tot ca. 95 cm. Heeft iemand tips?

2. Dreamer83

Dreamer83 VIP lid

16 apr 2008
    10.390
    30
    48
    Als je een foto ervan hebt is het makkelijker meedenken.
    Als het van hout is kan je er houten poten onder zetten en die in dezelfde kleur verven.
    En dan een houten rand eronder maken zodat ie niet zo hoog op zn poten staat.
    Of juist wel hoog op zn poten laten staan en leuke mandjes eronder zetten.

3. sunnybaby

sunnybaby Bekend lid

19 jan 2009
    599
    0
    0
    Ik ben dus vergeten om foto's te maken :oops:, was voor mezelf idd ook makkelijker geweest. Maar hij is idd van hout. De voorste pootjes zijn breed en de achterste smal.

Deel Deze Pagina