Test Point testen.

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Rylie, 8 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Hoi Hoi.

Ik ben vandaag 4 dagen overtijd en ook helemaal geen ongi op komst. Voel helemaal niks.
    Denk op 19 mei mijn eisprong gehad te hebben. Voelde het ook. En de 2 dagen erna last gehad van bruin/rood kleurig afscheiding.
    Heb vandaag een test pointtestje gedaan. (kruidvat was dicht vanwege verbouwing )
    Zag vaag een streepje, maar ben bang dat het een voorgedrukt streepje is.
    Nu hij opgedroogd is zie ik hem zelf wel iets beter maar krijg hem niet op de foto. Ook niet als ik de cassette er af haal.:)

Weet/kent iemand deze testen. En hebben ze een voorgedrukt streepje.

2. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

3. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

4. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    yep die.

Zijn volgens mij normaal te koop bij de etos. Ik heb deze van een dio drogist omdat ik toch wou testen en is duidelijkheid wil.

De 2de foto wou jou is echt een stuk duidelijker dan het streepje die ik zie. hahaha

maar ik zie dus een heeeeel licht streepje. En weet dus niet goed wat dit streepje betekend en ja op google wordt ik ook niet veel wijzer. :(

5. Liefoe

Liefoe Niet meer actief

Zou toch eens proberen met goed licht een foto te maken ik had een zeer lichte lijn en de dag erna een betere dus denk niet dat er een voorgedrukte lijn op staat ;)

6. Jennifer2106

Jennifer2106 Fanatiek lid

23 nov 2012
    4.203
    1
    0
    Zuid Holland
    Ik had vorige x een licht streepje maar toch ongi geworden. Kv bleef wit. Testpoint zie je ook het streepje voorgedrukt als je de test nog niet hebt gedaan. Ik ben er geen fan van. Heb je een foto?

7. Rylie

Rylie VIP lid

14 jun 2010
    5.759
    491
    83
    Vrouw
    Patissier
    Noord Brabant
    Nope heb geen foto. Maar zal over een paar dagen nog is proberen als ik niet ongi ben.
    Zal ik ook eerst is kijken of ik een streepje zie staan voordat ik hem doe.

Deel Deze Pagina