Hallo dames, Na een miskraam in februari, had ik vanochtend een positieve test echter was dit streepje maar licht (wel duidelijk). Ik kan het nog moeilijk bevatten. Eigenlijk zou ik vrijdag pas ongesteld moeten worden. Omdat ik al wat misselijk was, kon ik het toch niet laten. Nu heerst er vooral de angst, kan het kwaad om te vroeg te testen? Want er kan nog zoveel weer misgaan? Iemand hier ervaring mee? Heb namelijk ergens gelezen dat een licht streepje ook al voor kan komen bij innesteling en je baarmoeder het rond je normale menstruatie het waarschijnlijk alsnog afstoot. Ik wil graag blij zijn maar het gevoel wordt nog heel erg onderdrukt.
Een kans op een miskraam is er altijd. De eerste 12 weken blijven spannend. De kans dat je gewoon ongesteld wordt bij te vroeg testen is natuurlijk groter dan de kans dat het mis gaat na een goede echo. Maar vooralsnog: voorzichtig gefeliciteerd!
Helaas bestaat de kans dat het mis gaat altijd. Ik ga voor je duimen dat het een plakkertje is! Kan je geen tarwekiemolie slikken om je bmslijmvlies wat te verdikken?