Ervaring met de Ecobubble?

Discussie in 'De lounge' gestart door Tamar69, 23 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tamar69

Tamar69 Actief lid

10 apr 2013
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn op zoek naar een nieuwe wasmachine en mijn oog was gevallen op de Ecobubble van Samsung. Hebben jullie ervaring met deze machine? Ik ben toch een beetje wantrouwend over het wassen met koud water :cool:
    Voor degenen die hem hebben;

- Welk type hebben jullie?
    - Hoelang duurt de (normale) was op ecostand?
    - Wordt je was echt schoon bij korte programma's?
    - Maakt hij veel herrie?
    - En uiteraard, zijn jullie er tevreden mee of had je liever een andere machine gehaald?

Ik zag dat er bij sommige typen geen hoog toerental op zit en aangezien ik gewend ben om met 1400 toeren te centrifugeren vraag ik me af of de was er dan niet nat uitkomt?

Ben benieuwd naar de ervaringen :)

2. topper12

topper12 Niet meer actief

Maak even gebruik van de zoekfunctie op het forum, want er wordt ondertussen praktisch elke week wel een onderwerp geopend met deze vraag :D

Ik ben er overigens erg tevreden over. :)

3. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Klopt! Ik ga uiteindelijk toch voor de LG Direct Drive ... die krijgt hier in Frankrijk iets betere recensies.

4. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Ik heb vorige week een topic geplaatst, en m besteld ! Kan niet wachten, er zit een speciaal babywas programma op gewoon top ! :D

5. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
    Heb er net een gekocht met een 12 kilo inhoud.. Ook de 15 minuten snelle was werkt perfect. Mijn lievelingsfunctie is het overwinningsdeuntje dat ie maakt als ie klaar is :)

6. Mila2011

Mila2011 Actief lid

14 okt 2012
    268
    50
    28
    Sinds vandaag ook een eco bubble! Heb pas 1 was gedaan, maar ik vind het tot nu toe een super machine. Vergelijk even goed de prijzen online, wij kwamen uiteindelijk op een andere site terecht waar hij 80 euro goedkoper was met een super service.

7. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

8 nov 2009
    4.023
    10
    38
    Vrouw
    Somewhere
    Ik heb toevallig ook laatst een topic hierover geopend, een dag geleden. Daar raadde mensen ook de eco bubble aan, en wilde die ook kopen. Maar kwam toen een recentie tegen dat dat eco bubble helemaal niet werkt. Kassa (geloof ik) had er ook onderzoek naar gedaan geloof ik. Daarom heb ik voor een lg gekozen zonder koolstofborstels. Die is minder slijtgevoelig daardoor en had hele goeie recenties.

8. moontje2008

moontje2008 VIP lid

7 aug 2008
    9.366
    87
    48
    Vrouw
    Docente Engels
    Achterhoek
  9. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.265
    6.790
    113
    Wij hebben hem...

En ik vind het net zo goed als die we ervoor hadden...

Gewoon...wast en maakt schoon.

Ik merk niks van de bubble eigenlijk

10. Tamar69

Tamar69 Actief lid

10 apr 2013
    131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb even de zoekfuctie gebruikt en er zijn idd al heel wat onderwerpen over deze wasmachine :D Heb nu veel goede ervaringen gelezen (ook slechte, maar dat is met elke machine zo) dus ik heb de gok gewaagd en hem besteld, hopen dat het geen miskoop is :cool: Bedankt iig voor de reacties!

Deel Deze Pagina