Onze wasmachine heeft het begeven, en nu ben ik op zoek naar een nieuwe. Maar welke is goed? Er zijn er zoveel! Ik heb er echt geen verstand van. Ons budget is rond de 400 euro, liefst minder, maar hij moet wel goed zijn. Welke hebben jullie, en bevalt die goed? En welke moet ik echt niet doen? Alvast bedankt!
Denk dat je voor 400 euro niet ver komt. Qua kwaliteit dan. Zou dan eerder voor een tweedehandse op marktplaats kijken. Vaak wassen de goedkopere wasmachines heel straf zodat je kleding snel slijt of juist slechter dat het niet goed schoon wordt. Veel herrie en snel kapot. Edna (weet niet zeker of die ook wasmachines hebben) en zanussi raad ik als merk af. Mijn schoonouders hebben zanussi als ze overhemden van mn man waste toen hij thuis woonde was het na een keer wassen al dat de naadjes kaal werden. Edna hoor je alleen maar slechte verhalen over ook van de andere apparatuur die ze verkopen.
Als er echt niks is voor die prijsklasse, kan het ook eventueel iets meer. Waar zou ik dan aan moeten denken? Ik weet dat Miele goed is, maar dat kunnen we gewoon echt niet betalen.
Bosch is erg goed, Deutsche grundlichkeit . Hebben ook.goede service en tien jaar garantie op de motor. Wij hebben een A+++ energiezuinige machine met 8 kilo laadvermogen, heel stil, voor ik geloof iets van 600 euro vorig jaar gekocht.
Wij hebben nu een aeg. Supermachine met 5 jaar volledig en 10 jaar garantie op de motor. Zal even kijken of ik wat vergelijkbaars kan vinden. Hij is inmiddels alweer 4 jaar oud. Op marktplaats zit ook iemand geloof in tiel die koopt wasmachines op bij oudere mensen die vanuit aanleunwoningen echt naar verzorgingshuizen gaan. Daar kwam onze eerste wasmachine vandaan. Een miele voor 125 euro die heeft het 4 jaar gedaan nog. Was wel een oude machine maar hij had toen niks anders.
Wij hebben een BEKO 8kg en zeker binnen jou prijsklasse. Er zit 5 jaar garantie op en daarom heb ik deze ook aangeschaft risico is minder. In t buitenland is het een A merk en tot nog toe heel tevreden.
Ik heb ook een beko al een jaar of 5 wat een top ding... En inderdaad in jou prijsklasse. Ik heb hem van me ouders gehad maar hij doet het nog top... Is redelijk stil en wast prima. En inderdaad in het buitenland is het een À merk.
Ik heb er zelf geen ervaring mee (hebben zelf een Miele), maar ik lees hier op het forum altijd veel positieve dingen over de Samsung ecobubble. Deze heb je al vanaf 399,- zag ik net (bij BCC).
Deze hebben wij denk volgens mij. Hij ziet er hetzelfde uit tenminste met dezelfde specificaties. AEG L75475FL wasmachine wasmachine kopen? | VERGELIJK.NL | Goedkope wasmachines
hier de samsung eco bubble 7 klio. Erg fijne machine en makkelijk in gebruik Wij hebben er vorig jaar mei 500 euro voor betaald. dacht 10 jaar garantie op de motor en heel stil in gebruik.
Bedankt voor alle antwoorden tot zover Ik zit te twijfelen tussen deze: LG F147T wasmachine? Bestel nu bij wehkamp.nl En deze: Bosch WAE28427NL Maxx 7 VarioPerfect wasmachine? Bestel nu bij wehkamp.nl Die LG heeft een koolborstelloze trommel, dit zou langer meegaan, maar is dat echt zo? Mijn vader heeft een soortgelijke wasmachine, en is heel tevreden, maar hij heeft hem nog maar 1 jaar ofzo. En heeft iemand deze Bosch? Hij ziet er goed uit. En het verhaal van Eylem klonk goed!
Sorry voor de late reactie maar die Bosch is zo goed als dezelfde die wij hebben alleen is die van ons 8 kilo. Ik kan hem je echt ten zeerste aanraden, supersnel, veel menufuncties, heel stil (staat bij ons op zolder op een houten vloer, bijna niet te horen). Kwalitatief is Bosch bij mijn weten beter dan LG.
Ik heb gewoon een 'goedkope' wasmachine van Indesit. Werkt goed en is heel simpel te bedienen. Vulgewicht 5 kg, zou absoluut niet een grote trommel willen want dat zou betekenen dat ik iedere keer zo lang moet wachten tot hij aan kan.
hmm ik had de Bosch Maxx 7 , maar na 6 jaar zat er vorige week ineens een enorme scheur in de deur, waardoor het scharnier eruitfloepte en de hele deur erafviel Wel echt een teleurstelling, ik heb er echt niks geks mee gedaan, dat geeft geen goed gevoel als er zomaar ergens grote scheuren in vallen. Maar een nieuwe deur + montage was een dure grap en ik had geen goed gevoel meer over dat apparaat, dus we hebben nu de samsung ecobubble gekocht. Hij bevalt tot nu toe prima. Maar ik heb m pas een week, dus het zegt niet zoveel.
Ik ga over drie weken de LG aanschaffen ... waarschijnlijk de 8 kilo maar ook direct drive ... maar dat wist je waarschijnlijk al
Ik heb een bosch 9 kilo A+++ 10 jaar garantie op de motor. voor 700 euro gekocht.. Ik denk dat een Samsung ecobubble beter voor jou is.. Ik bedoel qua prijs dan. Die zijn goedkoper.
je hebt ook heele dure ecobubbles hoor, is net welk type je wil kopen! Je hebt de ecobubble crystal blue en die is 2000 euro!