Hoi Meiden, wij hebben gisteren onze kinderwagen binnen gekregen nu hebben we de reiswieg in elkaar gezet alleen ik heb een vraagje over de kap.. hoe maak je deze los? moet je gewoon trekken?? of zit er ergens een knopje wat ik nog niet heb ontdekt want de kap gebruik je natuurlijk ook wel bij het stoeltje maar hij zit echt hartstikke goed vast en wil het ook niet kapot trekken... dus help!!
Ik ga ff kijken bij mij, maar staat het niet in het boekje? Ik had hier overigens ook moeite met de stokke kinderwagen in elkaar zetten.
Vanaf de binnenkant van de bak voel je het uiteinde van de kapklem zitten beetje bij elkaar knijpen en dan kun je hem er zo uit trekken.
ohhh daar had ik nog niet gekeken!! ik vond al dat je zo hard moest trekken! kreeg jij ook de bekleding van de reisweig er zo moeilijk omheen staat het bij jou ook straks over de rand?
Ik heb hem zelf niet maar werk in een babywinkel dus ik hem er al ik weet niet hoeveel in elkaar gezet. Als wij er een verkopen dan zetten wij hem zelf in elkaar omdat het best wel een moeilijke wagen is om in elkaar te zetten. Maar het klopt dat de bekleding er heel moeilijk omheen gaat en strak over de rand zit.
En mag ik dat ook iets vragen? *sorry, topic vervuiling * Hoe blijft het bovendek/hoes (dat geval over de reiswieg) zitten? Snap ff niet waar ik die lusjes moet vast maken?
het lusje moet je om de knop van de kap doen en dan vast klikken in het daarvoor bestemde gat. En het dekje kan dan vast met de drukker.
hiihihi handig! ik heb ook de stokke maar durf dat ding niet uit elkaar te halen want het is idd een erg moeilijke wagen. maaaaaar ik ben er superblij mee