Ervaring met de Medela Harmony?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door lient, 26 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lient

lient Actief lid

16 dec 2006
    200
    1
    0
    Mijn Medela mini electric doet het niet goed meer. Ik heb het motortje al schoongemaakt zoals op de site van medela wordt aangegeven, maar dit helpt niet. Ik zat er aan te denken om een handkolf te kopen, omdat deze stil, makkelijk mee te nemen en niet al te duur zijn. Wie heeft er ervaring met de Medela harmony?

2. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ja ik heb hem. Gebruik nu de PISA omdat ik toch wel lang doorga met kolven en dat nu eenmaal wat sneller gaat. Als je niet vaak kolft of het niet erg vind om wat langer bezig te zijn is het echt een prima kolf.
    Had je nog specifieke vragen ?

3. lient

lient Actief lid

16 dec 2006
    200
    1
    0
    Hoe lang ben je dan ongeveer bezig met kolven met een handkolf? Veel langer dan met een mini electric die het nog wel goed doet? Ik kolf maximaal 1 voeding per dag, een electrische kolf vind ik wel erg duur. Maar om eerst een handkolf te kopen en als ik niet tevreden ben alsnog een electrische aanschaffen is ook jammer van mijn geld.

4. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik deed ongeveer een klein half uur over het kolven. Dat was dan inclusief schoonmaken enz. Als 1x per dag kolft dan is dat echt prima te doen met de Harmony.
    En de mini eletric heb ik geen ervaring mee dus kan niet die kolftijd vergelijken.

5. lient

lient Actief lid

16 dec 2006
    200
    1
    0
    Ok, bedankt. Ik ga het denk ik toch maar proberen met een handkolf. Koop er wel 1 via MP.

Deel Deze Pagina