Nacht verplaatsen naar echte nacht?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door Druif, 29 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Druif

Druif Bekend lid

8 jul 2006
    730
    0
    0
    Hoi,

ons ukkie maakt er steeds meer een gewoonte van om de hele avond te slapen (4 a 5 uur). Maar liever heb ik natuurlijk dat hij zijn nacht gelijkschakelt met die van ons. Kun je daarop aansturen?

2. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Misschien nog wat problemen met zn dag en nacht ritme. Misschien savonds gewoon een keertje op jouw verzoek extra voeden ofzo. Beide kids hier bleven tot ze een paar maand oud waren savonds beneden. Lekker tuttellen op de bank en dan voordat wij naar bed gingen de laatste voeding... misschien een idee om ´m anders savonds eens in badje te doen (later op de avond) Verder een kwestie van geduld...

3. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Ik had hier hetzelfde probleem. Ik heb geprobeerd het te verleggen maar helaas Marijn kwam dan nog steeds 2 keer s'nachts. Nu we wat verder zijn trekt hij het wel bij gelukkig.

4. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Hier ook savonds beneden gehouden, dat werkte bij ons!

5. Maeve

Maeve Actief lid

18 nov 2007
    297
    0
    0
    Pedicure
    Maastricht
    Wij houden hem ook 's avonds beneden, en met de laatste voeding gaan we tegelijk naar boven. Over het algemeen komt hij maar 1x 's nachts.
    Moet ik wel zeggen dat hij 's avonds heel vaak vraagt om voeding, volgens mij bouwt hij daar de nachtvoorraad mee op.

Deel Deze Pagina