Tja door een opmerking hier ( op wanneer maak je hcg aan) ben ik nu wel weer te veel er mee bezig en vraag mij dingen af die nergens op slaan, maar toch even vragen.. Ik weet er heerst een buikgriep en ik denk ook dat dat het is geweest, maar is er hier iemand die ziek is geworden door een innestelling? Klachten als diarree en teruggeven?
Ik heb toen ik even zwanger was, nooit last gehad van de innesteling. Het is bij ieder persoon anders hoor. Wel ben ik op het moment geveild door de buikgriep. Die heerst op het moment heel erg. Zoals ik nu van jou begrijp, denk ik eerder dat je ook last hebt hiervan. Succes. Elvira
Ik denk ook wel dat het de buikgriep was, alleen het vrteemde was, dat het maar 1 dag ( of eigenlijk een paar uurtjes) was. Meestal kan ik de volgende dag ook niet veel meer dan een beschuitje verdragen en nu heb ik de volgende dag gewon alles weer normaal kunnen eten... Axh we zien het wel over 6 dagen...
Heb gister het hele net af gestreund... Ik heb wel clomid gebruikt en daarvan is het bekend dat dit soort klachten kunnen voor komen... Maar dan met de ei sprong... Verder kunnen sommige vrouwen met een hormoonpiek ook dit soort klachten krijgen.. Ik laat het dus gewoon helemaal open.. we zien het donderdga wel.. Heb het gelukkig erg druk tot donderdag, dat scheeld al
Ik heb ook 2 dagen diaree gehad maar wist nog nergens niks van nu achter af gezien heeft het daar wel aan gelegen . Succes met afwachten
hier ook eentje die last had van diarree ( 1 dag) had ook wel een ietsiepietsie bloedverlies, wat achteraf nu (denk ik) innesteling is geweest. op dag 10 men eisprong en dag 16 bloedverlies. Ik duim voor je meid