Better belly

Discussie in 'De lounge' gestart door Saarr, 26 okt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Saarr

Saarr Actief lid

29 jan 2011
    459
    0
    16
    Bij ons in de sportschool bieden ze de mogelijk om te sporten met een netter belly om je buik, heeft iemand dit geprobeerd? Zo ja helpt het echt?

2. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Jup hier iemand. Dit heb ik gedaan en het werkt echt. 12 x en dat over 4 weken verdeeld. Een uur trainen. Je zweet behoorlijk. Ik was na 4 weken 4-6 cm kwijt. Daarna gewone programma gevolgd. Na de zwangerschap wil ik het weer doen. Ik was druk bezig met sporten/better belly dat ik zwanger bleek te zijn haha. dus nu heeft het geen nut;)

3. Saarr

Saarr Actief lid

29 jan 2011
    459
    0
    16
    Oké ja zoiets hoorde ik dat je tot 12 cm kan verliezen. Hoeveel kilo was je ong kwijt? En viel je ook af bij je benen?

4. bernadet26

bernadet26 Fanatiek lid

28 sep 2009
    1.335
    1
    36
    winkel medewerkster
    ik heb het ook gedaan maar vond het helemaal niks.
    je word in gepakt met plastic folie als een rollade en dan krijg je zn warme band om je buik pff kreeg al een benauwd gevoel bij de gedachte...
    heb het 2 keer gedaan maar nee niks voor mij.
    schijnt bij sommige mensen te helpen maar hoor ook wel eens dat het bijna niets helpt.

5. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Denk 3 kilo, maar moet ik even in me boekje kijken...Het is wel warm ja.. en je moet goed blijven drinken.. En dan moet je ongeveer een uur wachten met iets te eten. dus ik ging meestal s avonds...

En er waren bij ons sportschool ook veel mannen aan het werk.. dat was wel leuk om te zien..

6. 2011Mamma

2011Mamma Fanatiek lid

4 nov 2009
    4.805
    96
    48
    Fulltime Mama en adviseur
    't gezellige Brabant
    Ik had er nog nooit van gehoord! Lees even mee ;).

7. Saarr

Saarr Actief lid

29 jan 2011
    459
    0
    16
    @spikkeltje als je het zou willen opzoeken, graag.

Groetjes

Deel Deze Pagina