Ervaring met de Stokke Mycarrier

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door RondEnGezond, 15 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. RondEnGezond

6 jan 2014
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Beste dames wie heeft er ervaring met de STokke MyCarrier? En vanaf hoe oud kun je die gebruiken? Ik heb het idee dat mijn kleintje van 3 weken er nog erg jong voor is (qua houding).

2. manuela82

manuela82 Actief lid

26 nov 2013
    208
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb er geen ervaring mee maar lees wel overal dat je beter voor een ergonomische drager kunt gaan zoals bv een manduca.
    Voor advies kun je het beste ook eens vragen in de Facebook groep "draagpraat"

3. frommel86

frommel86 Actief lid

16 dec 2011
    483
    0
    16
    kijk inderdaad liever naar een ergonomische ivm de heupjes. Wij hebben een manduca heerlijk en kunnen ze vanaf heel klein al in ivm babynestje dat erbij inzit.

4. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Bondolino is ook een economische drager en daar kunnen ze direct al in (beentjes dan in de ipv erbuiten).
    Er zijn zoveel betere keuzes dan de stokke. Dat is namelijk geen ergonomische drager en niet goed voor de heupjes. Ook naar voor gericht dragen is niet goed qua houding. Zou dus even verder zoeken!
    Er is ook een review te vinden over de stomme door den ervaren draagster, komt er niet goed uit......

5. Tweekids

Tweekids VIP lid

26 aug 2012
    13.148
    330
    83
    Vrouw
    Kraamverzorgster & hypnobirthing docent
    Zoals bovenstaande, een Stokke is niet ergonomisch.
    Op draagpraat (fb groep) kan je veel informatie vinden :)

6. Luna28

Luna28 Niet meer actief

Kijk anders ook eens bij babybij.nl
    Kan je ook draagzakken en doeken lenen. Allemaal ergonomisch.
    Ik heb zelf een bondolino.

7. Yc86

Yc86 Actief lid

15 jul 2012
    295
    0
    16
    Zuid-Holland
    ik heb een ergobaby carrier die us wel ergonomische en mijn kleine meisje kon er met de speciale babyinzet gelijk in. Ideaal ding!

Deel Deze Pagina