Hai mama's! Ik vroeg me af of ik de enige ben met lelijk verkleurde Avent flesjes? Ik heb 3 verpakkingen á 6 flessen en een poedertoren gekocht voor meer dan 50, maar ze zijn nu oranje/bruin van kleur. Heel lelijk dus. Ik was ze overigens altijd met de hand en doe ze daarna in de Avent sterilisator. Hebben jullie dit ook? Ik heb ze in emmertje met bleek gedaan, maar resultaat is hetzelfde. Overigens reageert Philips helemaal niet op mijn klacht. Ik vind 50 voor een paar plastic flesjes en een poedertorentje niet goedkoop.
Ja herken het, maar wel pas toen ik ook ander drinken er in ging doen en door de vaatwasser. Zou niet mogen zo snel..
De mijne drinkt alleen nog maar melk. Ik snap er niets van. Als ik had geweten dat het kwaliteit om te janken was, dan had ik wel goedkopere flesjes gekocht.
wij hebben het ook die flessen zijn echt waardeloos. mijn kindjes draaien ook steeds de dop los. wij hadden nog oude aventflessen die hebben we weer gepakt en die zien er nog friss uit en zijn bijna 8 jaar oud
Waardeloos he? Ik had ook roze Avent Natural flesjes gekocht, daaraan zie je gelukkig niet zoveel, maar die andere 6 zijn echt heel lelijk geworden. Zelfs het poedertorentje is nu bruin/oranje.
Goh..ik doe al jaren met mijn niet zo mooie flessen van Avent...maakt me geen bal uit...ze zijn functioneel
Haha ik betrap mezelf er weleens op dat ik me schaam als ik in het openbaar haar flesje klaarmaak/geef. Die andere flesjes moet ze niet. Vooral die Dr. Brown flessen vindt ze niks. Ach, ik moet het er maar mee doen.
Uitkoken in een grote pan met een bulk azijn Eventueel, mocht dit niet werken, nogmaals uitkoken met soda. Gewone azijn gebruiken trouwens, geen schoonmaakazijn oid.
De mijne zijn wel gewoon helder. Alleen degene waar weleens roosvicee inzit niet. Ligt misschien ook aan de soort voeding? Spoel ze hier altijd direct om met water, af en toe uitkoken. Of heb ik gewoon geluk?
Ik gebruik de Natural flessen nu ongeveer een jaar. Tot nu toe alleen voor melk. Heb helemaal geen last van verkleuring ofzo. Ze zien er nog prima uit. Ik spoel ze wel altijd direct uit en was ze altijd in een sopje. Ze gaan niet in de vaatwasser.
Hier hetzelfde Dacht zelf ook aan nachtje azijn erin maar het stoort me niet zo dus nog niet geprobeerd
Ja, ik op aanraden van de kraamverzorgster spoel ik de flesjes altijd gelijk na het voeden met koud water en was ze dan onder de hete kraan met Dreft en dan speciale flessenborsteltje van Avent. Daarna steriliseer ik alle flesjes elke avond in de Sterilisator met een beetje azijn. (Ja, ik ben misschien een beetje overdreven hygiënisch) Goh, ik besef me nu pas dat ik bijna alles van Avent heb.
Die dingen zijn toch al een beetje bruinig als je ze koopt? Je hebt toch 2 soorten, die 'goedkopere' van dat witachtige plastic en die dure die zijn wat donkerder. Helemaal doorzichtig zijn ze niet, dat waren die oude, maar die zijn weer niet BPA vrij geloof ik. Dus tja.
Ik heb er 1, 2 jaar geleden in spanje gekocht voor mijn kolf en die zijn standaard die kleur daar hihi. Verder kan ik je niet helpen heb zelf difrax flessen.
Ik gebruik ze ongeveer twee maanden nu, ze zijn niet verkleurd bij mij. Ik spoel ze gelijk om en 1 maal daags gaan ze in de sterilisator.
Voor beide kids Avent flessen gehad (oud en natural bij de jongste) maar er is hier niks verkleurd hoor.
Ik heb hier de avent flessen van mn oudste in gebruik (zijn 3 jaar oud) en de nieuwe en bij beide geen verkleuringen. Ook niet als er ander drinken dan melk in gezeten heeft. Maar ze zijn echt niet een keer in de vaatwasser geweest? Vaak zie je dit probleem na een vaatwasserbeurtje met spagetti borden. Of een kleurstof in de voeding. Welke voeding gebruik je?
Dat is volgens mij nou juist het probleem. Plastic verkleurt in vaatwasser, heeft niks met de Avent-fles ansich te maken. Is ook als je een doorzichtig plastic doosje in vaatwasser zet... Verkleurt ook.