Hoi meiden! Ik heb de Stokke kinderstoel en wil wat ervaringen horen. Ik heb de baby inzet. Hebben jullie die ook? En wanneer hebben jullie je kindje daarin gezet? Toen hij/zij goed kon zitten of al eerder? mijn dochtertje kan nog niet goed zitten. Heb wel al geprobeerd om haar eten te geven in haar kinderstoel (doe het normaal in haar wipstoel), maar wat een drama. Ze zit constant te bewegen en te wiebelen. Dus ik dacht, ik koop een tuigje. Maar ik twijfel.... Hebben jullie een tuigje? En welke? De stokke (die is duur!) of een universelen? En hoe maak je die dan vast? Wat een vragen hè! Liefs!
hoi hoi wij hebben ook de stokke kinderstoel zonder tuigje. Ik ben er erg tevreden over ons mannetje wiebelt af en toe nog wel maar als ik de stoel helemaal aan tafel schuif legt hij zijn armpjes op de tafel en zit hij redelijk stevig. ik bouw het gewoon op eerst heel even en dan steeds wat langer en hij blijft steeds iets beter zitten. top stoel
Wij hebben een kussen voor de babyinzet(mp) en nooit een tuigje gebruikt, ging hier prima. Misschien is je kindje er gewoon nog niet klaar voor? Even een poosje wachten en weer opnieuw proberen!
Bedankt voor jullie reacties. Wij hebben ook het kussen dat erin hoort. Ik wacht toch nog maar even denk ik. Ik geef haar nu eten in haar bumbostoel. Als tussenweg van wip- naar kindertoel Verder niemand met een Stokke kinderstoel?
Hier ook de stokke, en ben er nog steeds iedere dag blij mee! Juist omdat hij dus mee groeit met het kindje. Quinn zat er eerst maar een paar minuutjes in, even samen aan tafel, toen met de fruithap, dat duurde meestal korter dan de avond maal.
Hier hetzelfde, ze kan er gewoon nog niet in zitten. Komt vanzelf denl ik dan, wel jammer met eten, doen het dan maar op schoot, of misschien on het wipstoeltje zvm rechtop?
Wij gebruiken ook de stokke kinderstoel met babyinzet. Tot zover geen nadelen ondervonden. Ik schat dat wij de stoel langzaam aan zijn gaan gebruiken toen zij haar hoofd goed stabiel kon houden en als we haar neerzette dat ze stevig zat. Volgens mij begon dat zo ongeveer met 6 a 7 maanden.Maar ik wisselde toen ook nog vaak.Was ze het zat?Ging ik verder in haar wipstoel met eten geven. In het begin is het heel vermoeiend voor ze!
Oh ja het tuigje hebben wij ook maar tot op heden niet hoeven te gebruiken omdat ze netjes bleef zitten.... Tot afgelopen week.Ze heeft ontdekt dat ze kan staan en dan opeens veel dichterbij kan komenDus binnenkort zullen wij hem moeten gaan gebruiken.Ben bang dat ze er anders nog eens uitkukkelt! Mijn dochtertje is smal maar ik vraag me af of die babyinzet wel fijn is voor lekker mollige kindjes?Het lijkt mij zo smal allemaal.
wij hebben de stoel ook en we gebruiken een tuigje van de prenatal, is een looptuigje maar zeer geschikt om m aan de stoel te bevestigen. vanaf het begin dat ze in de stoel zit gebruiken we m al, geen protest en nu erg handig (klimmen is haar hobby)
Ik heb 'm ook, maar we zijn nog niet zover. Maar ik zou ook kijken naar je kindje of het al gaat en anders nog even wachten. Een tuigje zou ik niet kopen. Vind het te duur en onnodig.
Ik heb voor de zekerheid het tuigje gekocht van Prenatal, maar hoe maak je die vast aan de kinderstoel? Ik snap dat het lastig uitleggen is, maar heb je misschien een foto?