Pff vandaag weer begonnen met citalopram. Ben vorig jaar gestopt omdat ik dacht dat het wel weer ging maar het gaat niet echt lekker. Heb m net ingenomen en ben zie erg tegen de bijwerkingen op. Moest het even kwijt hoor meiden...
Ik weet wat je door maakt. Ik ben 8 jaar geleden begonnen met Efexor (Venlafaxine). De bijwerkingen zijn hefitg. Maar hou in je achterhoofd dat het over gaat. Een weekje of 3 volhouden en je voelt je een stuk beter! Echt waar! Heel veel succes. Als je even steun nodig hebt PB mij maar!
Slik ook nog steeds ad.Valdoxan. Maar ik slik ook medicijnen voor mijn suiker. Bekijk het nu zo die medicijnen heb ik nodig om gezond te blijven. En ad die heb ik nodig om stabiel te blijven. Als het voor jou een steun in de rug betekend dan slikken we ze maar toch
Ik slik efexor,helemaal niets van gemerkt gelukkig! Maar ik slikte al citalopram en mocht gewoon meteen overgegaan op efexor. Bij citalopram was ik alleen wazig in mn hoofd maar was na 2 weken zo goed als over. Sterkte!!!
Even een vraagje tussendoor aan een 'medegebruiker' van Efexor. Heb jij ook last van oorsuizen? Ik word er niet goed van! Dacht dat het aan mijn bloeddruk lag, maar dat is het niet.
Ik slik ook citalopram. Heftig in het begin maar bij mij waren de bijwerkingen snel weg en voelde me zoveel beter toen! Sterkte
Ik slik effexor en ben nu aan het afbouwen omdat ik heel veel lichamelijke klachten h Kreeg van dit middel, Ik vind het dus echt een rotmiddel,maar goed dat is voor iedereen weer anders natuurlijk, Citalopram heb ik ook gebruikt,heb daar heel veel migraine aanvallen van gehad, Dus voor mij persoonlijk geven antidepressiva veel bijwerkingen, Ts heel veel suc6 weer met het starten van de citalopram
Nee helemaal geen last van. Heel vreemd ook. Moet zeggen dat ik geen een bijwerking heb behalve moe zijn en dat vind ik prima als slapeloze
Sterkte! Ik slik het al een jaar en het heeft mij alleen maar goed gedaan, misschien een geruststelling
Dank jullie wel! Eigenlijk viel het best mee vandaag. Zolang ik maar bezig blijf gaat het best... Misschien omdat ik het al eens gebruikt heb. Weet dat het me helpt tegen het piekeren.
Brrr Citalopram.. Wat een rotmedicijn vond ik dat! Ik voelde me een zombie en ging er van hallucineren. Nu aan de Venlafaxine, fijn medicijn. Hopelijk vallen de bijwerking mee bij je en merk je snel verbetering!
Ja dat was echt doodeng, heb echt vreselijke angsten uitgestaan toen. Schijnt ook bijna niet voor te komen, zijn maar een paar gevallen van bekend bij gebruik met Citalopram volgens mijn psychiater. Enne, paniekaanvallen zijn inderdaad al heavy genoeg! Vind ik ook hoor en daar hou ik het tegenwoordig ook maar bij
Ik slik ook Citalopram, 2.5 jaar nu geloof ik. In het begin vond ik de bijwerkingen ook niet echt aangenaam, hoor. Misselijkheid, duizelig en ik kon me slecht concentreren. Vooral in het verkeer vond ik het soms best beangstigend... Maar na een goede vier weken maakte deze bijwerkingen plaats voor een goed gevoel. Eindelijk rust in mijn hoofd, eindelijk het gevoel dat ik leefde! Ik wou dat ik er eerder mee was begonnen, echt. En dan slik ik maar 10mg, maar dat is voor mij precies wat ik nodig had. Ik ben ook niet van plan te stoppen om te kijken of ik het zelf weer red. Veel succes ermee, of plezier, want uiteindelijk heb je er natuurlijk wel weer baat bij
Wat fijn dat dit topic geopend is! Ik heb 2,5 jaar Citalopram geslikt en het was voor mij perfect! Weinig last van bijwerkingen en voelde me veel beter. Wat Tutu zegt: rust in mijn hoofd! Een aantal maanden geleden heb ik het afgebouwd en ik slik nu niks. Dat is een tijd goed gegaan, maar de laatste weken merk ik dat het nu echt helemaal is uitgewerkt en dat voelt niet fijn. Ik ben ook aan het overwegen weer te beginnen... Ik ben ermee gestopt voor als ik zwanger zou worden (wat nu nog niet het geval is), maar ik voel me nu niet fijn.
Succes! Ik hoop dat de bijwerkingen snel voorbij zijn, je weet iig waar je het voor doet. Ik had weinig last van bijwerkingen, maar het afbouwen vond ik juist erg heftig... Misselijk, duizelig en erg naar.
Hey meid, volgens mijn huisarts schijnt het niet erg te zijn om Citalopram te gebruiken voor en tijdens de zwangerschap. Ik had het nagevraagd omdat ik ook zwanger wil worden. Vraag het gewoon even na bij je HA en als je er niet uit komt met jezelf, kun je alsnog weer met Citalopram beginnen. Sterkte en succes!
Dankje voor je reactie. Ik ga idd maar overleggen met de HA... Ik heb het nu een tijdje aangekeken, maar er zit geen verbetering in.
Ik ben aan het afbouwen met de citalopram.. ben benieuwd. Ik wilde eigenlijk niet maar de HA wel.. al heeft ze wel gezegd dat als het niet gaat ik weer mijn gewone dosis mag slikken. Succes Ts ik heb weinig bijwerkingen gehad hoop dat jij dat dit x ook hebt. Hebben jullie ook dat jullie zooooo moe zijn? Zou dat door de ad kunnen komen?
Succes meid De opbouw kan heftig zijn....maar na 2-3 weken verdwijnen de bijwerkingen en ga je jeself steeds weer een beetje beter voelen