Ik heb nu een poedertoren van prenatal maar ik merk dat er veel poeder achter blijft. Zowel in het bakje zelf als in de opening. Waarschijnlijk door de warme damp als het flesje uit de flesverwarmer komt. Welke poedertoren is fijn en heeft dit niet?
Dat hebben ze allemaal vermoed ik. Daarom doen wij eerst poeder in de fles en daarna pas het water erbij.
Hoe warm maak je de fles dan wel niet . Met 37 graden kwam er bij mij echt geen damp van de flesjes af...
Kruidvat hier, dik tevreden mee. Damp van een flesje, is die warmer niet kapot? Lijkt mij veel te heet. . Hier nooit damp uit de fles gehad, en dezelfde warmer gehad.
Hier ook nooit damp uit de fles gehad.. Gebruikte gewoon die van de Hema. Wil nu die nieuwe kopen, de Philley.
M’n schoonzusje gebruikt de philley, vorige week opgepast op m’n heeft en vindt hem ideaal. Niet van tevoren uittellen, maar gewoon draaien naar hoe groot je het flesje op dat moment wilt hebben. Wil je dan nog een klein flesje erbij maken omdat je kindje nog niet genoeg heeft gehad, kan dat gewoon. Zelf volledig borstvoeding dus verder geen ervaring met anderen.
Hier twee van Zeeman, werkt prima... Ik hoor over de Philley alleen maar slechte dingen, dat daar de poeder juist erg blijft hangen en niet goed de schepjes afmeet. Maar ik heb er zelf geen ervaring mee!
Die Philly ziet er ook zo groot uit, lijkt me niet echt handig om mee te nemen. Neemt direct zoveel plek in in de luiertas.