Hoi, Willen jullie met mij mee kijken? Ik heb zojuist 3 testen gedaan met dezelfde (bewaarde) ochtendurine. Ik zit nu op 10 dpo.. De plustest verscheen binnen twee minuten een heel vaag lijntje, de andere testen werden iets buiten de afleestijd duidelijk, maar waren na vijf minuten nog bijna niet waarneembaar. De plustest heb ik uit elkaar gehaald. De foto's zijn ongeveer 20 minuten na het uitvoeren gemaakt. Wat denken jullie? Alvast bedankt!!
Op de bovenste test zie ik geen streepje. Op de middelste wel duidelijk en op de onderste zie ik inderdaad ook een plusje. Spannend! In ieder geval veel succes met afwachten
Dankjulliewel! Ik ben zo onzeker omdat ze binnen de afleestijd nog heel vaag waren en pas later duidelijk. Hebben jullie daar ervaring mee? En uiteraard morgen weer proberen tis zo spannend!!
Ik zit op dit moment in hetzelfde schuitje als jij. Jouw testen zijn alleen wel iets duidelijker. Ik zit alleen nog iets verder van mijn NOD vandaan. Dus ik heb er verder geen ervaring mee. Haha, het is heeel spannend! Helaas kunnen we alleen maar afwachten..
Ik zie ze hoor. Ook bij mij duurde het erg lang de eerste keer voor het streepje er stond. Ruim na de 10 min pas iig. De komende dagen zullen ze vast sneller komen en donkerder worden.
Bedankt voor het mee kijken, ik hoop dat jullie gelijk hebben! En nu idd hopen dat ze oplopen @melliss Voor jou ook spannend dus! Hoe ver zit je voor je nod?
5 a 6 dagen, dus nog echt heel erg vroeg.. Ben heel benieuwd of ze bij ons beide aankomende dagen oplopen! In ieder geval veel succes met afwachten in de aankomende spannende dagen Ik kom aankomende dagen nog wel even spieken hoe het er voor staat bij je!
Ik zie op de 2e ook duidelijk een streepje. Wat spannend, hopelijk gaan ze mooi oplopen. Succes meis!
Dit is de test van vanochtend. Het streepje was binnen de afleestijd te zien en zelfs mijn vriend zag hem Het streepje was eerder duidelijk dan gister maar hij is nog wel heel licht, misschien zelfs iets lichter dan gister? Ik zit nu op 11 dpo. @mellis, gefeliciteerd! Ik zag je test van vandaag!
Ik ben nu toch weer onzeker.. De afgelopen dagen heb ik nog een aantal testjes (kv2v5) gedaan en ze lopen mooi op. Vanochtend deed ik weer een test, maar binnen de afleestijd kwam een veel lichter lijntje. Echter binnen twintig minuten was hij donkerder dan de andere testen. Wat moet ik hier van denken? Iemand ervaring hiermee en zegt het iets?
Hij zag er na 20 minuten zo uit (nu donkerder dan die van gisteren). Maar binnen de afleestijd echt heel licht. Het streepje was goed te zien maar bij de vorige testen was de streep binnen de afleestijd duidelijker.
Kv droogt traag op. Als hij binnen een half uur donkerder was dan de andere dagen dan is hij mooi opgelopen hoor