Hallo, Onze kleine man is bijna 1 jaar oud en we willen een driewieler duwfiets voor zijn verjaardag kopen. Nu vraagt het mij af welke driewieler fietsen het beste zijn en niet al te veel kosten. Wij zitten te denken om een smoby driewieler te kopen want onze kleineman kan al heel goed zelfstandig zitten, hij kan al bjna zelfstandiglopen en lijkt een beetje gevaar te erkennen, hij doet zelfs zijn gordels pakken in de buggy als je hem erin zet enzo haha. Heeft iemand wat tips of ervaring met voornamelijk de smoby fietsjes?
Ik heb geen ervaring met de driewieler waar jij het over hebt maar onze dame wordt bijna 2 en op 2 verschillende driewielers die we hebben is ze beide nog te klein.... Ik zou jullie mannetje dus wel even meenemen als je een driewieler gaat kopen om te kijken of hij überhaupt wel bij de trappers kan!
wij hebben er 1 van radio flyer, oer sterk en in hoogte aanpasbaar. daarnaast nog super stoer. Onze zoon gebruikt hem erg veel.
Wij hebben zo'n 3-in-1 driewieler van little tikes, gekregen voor de eerste verjaardag van onze dochter. De eerste tijd kon ze erop met beschermingsrand, gordeltjes en duwstang, na verloop van tijd kon ze zelfstandig erop zitten en nu (bijna 3 jaar), fietst ze er zelf op. Best een leuk ding maar erg lomp om mee te nemen dus dat doen we niet, en het bakje achterop zit niet erg goed vast waardoor het steeds losschiet als er teveel in zit. Maar als fietsje best leuk, duwstang stuurt wat moeilijk. Je kan er genoeg onderdelen afhalen om het nog min of meer handig mee te nemen op vakantie bijvoorbeeld. Persoonlijk ben ik om die reden (en omdat het leuk is) meer van de looptfietsjes.