Hallo, Ons meisje is nu 3 en halve maand en dol op haar speelboekje met knispergeluidjes, nu wil ik meer speelgoed voor haar halen waar ze net zo'n plezier mee heeft (we hebben vanalles maar daar kijkt ze nog niet zo naar om. Maakt niet voldoende geluid etc.) Nu ben ik benieuwd wat andere ouders aanraden. Waar is/was jullie baby gek op qua speelgoed?
weet niet wat je al hebt. maar mijn zoontje was gek van zo'n activiteiten bord die je aan de zijkant van de box vast kan maken. Verder hadden wij een trappiano was ook erg in trek. hij kon daar tegenaan trappelen en dat maakt dan geluid. Had ook een ketting van ringen gespannen boven de box en daar hing ik eens in de zowel dagen een ander speeltjes aan (meestal 3) waar hij naar kon grijpen en slaan zodat het alle kanten op wiebelde. Het is ook belangrijk om niet te veel in de box te leggen. 3 speeltjes is genoeg en dat wissel je dan per dag. Dan blijft het interresant. rammelaar met allemaal ringetjes of bolletjes eraan maakt ook een hoop herrie. (zowel de etos als de kruitvat hebben hele leuke voor 3 a 6 euro) zie voorbeeld die komt bij de etos vandaan.
zie hier het voorbeeld van de ringen. mijn zoontje was hier 4 maanden. Nu hangt er niks aan en vond ie het al leuk....
Deze heb ik gekregen. F vond m geweldig (nu ook nog wel maar andere dingen zijn ook erg leuk). Verder een labeldoekje misschien. F is zo'n labeltje eerst aan t bestuderen en dan is t opeens hap
Hier 3 hits: - Jacques de Pauw van Lamaze - Oball balletje (ik heb em gekregen maar oa hier te koop: Oball Rattle 10 cm Assortie | Speelgoed | Baby-Dump) - Playgro ringen
Die ringen vond mijn zoontje ook enorm interessant! Je kan ze ook in elkaar haken en er een rammelaar of bos van maken zodat de vormen altijd interessant blijven.