Vraagje aan alle zwangere vrouwen op dit forum

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Juutjuh, 22 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juutjuh

Juutjuh Lid

27 mei 2008
    17
    0
    0
    Alle zwangere vrouwen: van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap. Ik wens jullie allemaal veel voorspoed in 2009!

Mijn vraag aan jullie: hoeveel dagen duurde het voor jou tot je een positieve test in handen had. Had je al het gevoel dat je zwanger zou zijn maar was de test nog negatief?

Ik ben erg nieuwschierig hiernaar. Ikzelf ben ruim 10 dagen overtijd en voel me echt anders als anders. Heb tal van klachten die ik ook terug kan vinden op deze site bij de lijsten: eerste symptonen. Maar heb nu al 2x een negatieve test gehad. De laatste was afgelopen vrijdag. Toch geloof ik deze test niet helemaal. Vandaar mijn vraag aan jullie.

Ik probeer het nog een week vol te houden en maak dan een afspraak met mijn huisarts.

Ik hoop dat jullie zullen reageren.

Groeten van mij

*Edit moderator: topic verplaatst*

2. ik heb je vraag even verplaatst naar het test gedeelte, ik denk dat hij daar beter thuispast!

Ik had 1 dag voor mijn 'nod' een positieve test.
    Misschien moet je eens naar de huisarts gaan als je menstruatie maar uitblijft?

rachel

3. Lukatwo

Lukatwo Niet meer actief

Ik had ook 1 dag voor mijn NOD een positieve test...welke zangerschapstesten heb je gebruikt?

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    Belgiƫ
    Mag het ook een ex-zwangere vrouw zijn? :)

Ik had 3 dagen na mijn NOD een positieve test.Maar ik denk dat als ik ietsje eerder had getest, hij ook wel posi zou zijn, want ik had binnen een minuut 2 redelijk dikke strepen erop staan.

Ben je al lang gestopt met de pil?(of andere anticonceptie)
    Welke testjes heb je gebruikt?

5. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    Ik testte 10 dagen na conceptie positief. Ik had sterk het gevoel zwanger te zijn, maar ik was dus niet overtijd. De eerste test die ik deed was positief.

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.063
    113
    Ik heb vandaag, 10 dagen na eisprong en 2 dagen voor nod posi getest. Heb je een regelmatige cyclus?

7. Juutjuh

Juutjuh Lid

27 mei 2008
    17
    0
    0
    @suus gefeliciteerd.

Ja ik heb meestal een cyclus van 30 dagen. Ben dus nu ver overtijd. Vandaar. Welke testen hebben jullie gebruikt? Ik de digitale van CB.

8. marb

marb VIP lid

21 okt 2007
    11.070
    4.729
    113
    4/5 dagen voor nod --> matcare ultra
    3/4 dagen voor nod --> goedkope versie van kruidvat
    1/2 dagen voor nod --> clearblue digitaal

Allemaal positief.

9. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    ik heb vanmiddag 1 dag overtijd.. eerst met apotheek test negatief..later met cb + positief getest.. digitaal geeft nog niet zwanger aan, maar dat kan heel goed.. die heeft meer HCG nodig..

bij mijn eerste teste ik pas op dat 21 overtijd (bij cyclus van 35 dgn) positief.. daarvoor steeds nega
    bij de tweede tweewk overtijd
    bij de derde 4 dgn voor NOD
    vorige maand op dg 28 (cylcus is wel korter geworden)helaas mk

nu weer op dag 29 positief, maar tis nog wel erg licht, maar duidelijk...t kan per zwangerschap en per vrouw dus erg verschillen.. misschien wil je ha je helpen met een bloedtest..
    anders zit er niets anders op dan wachten..

gevoelig test die ik je aanraad.. die van kruidvan/trekpleister 2 voor 4.99 euro.. zijn kleine testen, maar gevoelig en erg duidleijk.. ik ben er wild van.. bij kv zijn ze tijdelijk niet leverbaar, maar bij de trekpleister zijn ze vast nog te krijgen..

succes...

10. ccwomen

ccwomen Fanatiek lid

11 okt 2008
    2.005
    0
    0
    Ik had met 3 weken en 3 dagen een positieve test in handen!
    Voelde me niet zwanger toen!
    Nu wel hoor hihi...
    Succes hopen dat jij ook snel een positieve test in handen mag hebben!

11. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

13 mrt 2008
    6.167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    5 dagen voor NOD al een licht positieve test in handen.

Bij de eerste keer wist ik gewoon dat ik zwaner was, helaas niet goed gegaan.
    Nu geloofde ik mijn lichaam niet meer zo en deed voor de grap een testje al zo vroeg.
    Geloof dat ze nog wel in mijn album staan.

Deel Deze Pagina