Hallo dames, vandaag gehoord dat ik ( eindelijk) medicijnen krijg om te kijken of we mijn lf wat kunnen verlengen. Normaal heb ik rond 8 dpo al bloedverlies en ergens tussen 8 en 12 dpo breekt het echt door. Nu krijg ik een kuur duphaston. De dag na de eisprong moet ik het dan 10 dagen slikken en dan eens kijken wat het voor me doet. Wie heeft hier ervaring mee? Zijn er meiden die hierdoor zwanger zijn geworden? Wat doet het met je cyclus? Hoe zit het met bijwerkingen? Alvast bedankt!
Ik ken het alleen om je ongi op te wekken. Maar het is in principe gewoon progesteron, dus zou een geschikt middel moeten zijn om je lf te verlengen...
Ik heb duphaston geslikt! Om mijn cyclus op te wekken.. hierna clomid 50 mg en eerste keer raak... 2 wonders rijker.. Duphaston is puur om je cyclus op te wekken... en niet om zwanger te worden.. Succes!
Ik ken Duphaston ook alleen om je menstruatie op te wekken, niet als middel om je luteale fase te verlengen. Ik heb daar extra injecties Pregnyl voor gebruikt en Utrogestan-bolletjes.
Heb duphaston jaren geslikt naast de pil ivm tussentijdse bloedingen Hier werkte het voor geen meter was 3 weken ongesteld en 1 week niet...
Ik slik het om de zelfde reden als dat jij het voorgeschreven krijgt. Bij mij is me lf van negen dagen naar 14 dagen gegaan. In hoge dosis is het inderdaad om je menstruatie op te wekken In lage dosis is het om te zorgen dat je progresteron niveau langer hoog te houden om te zorgen dat zoals mijn arts zei je het eitje niet doorspoelt maar de kans geeft om in te nestelen. Ik heb nu twee rondes gebruikt en beide keren een lf van 14 dagen
Dames dank jullie wel! Ik had er inderdaad ook alleen van gehoord om de menstruatie op te wekken, dus daarom snapte ik het ook niet. ( Wilde nog niet aan de Utrogestanbollen namelijk) Zon, bedankt voor je antwoord. Bij jou dus wel mooi een lf van 14!Hopelijk heeft het snel resultaat. Ga je nog door met het slikken van de pillen? Heb je nog last van de bijwerkingen?
Ik heb momenteel even een sport pauze ingelast, lees neem even de pillen niet omdat ik in sep een nieuwe baan heb. Mijn menstruatie klachten waren wat heftiger verder nergens last van. Nu zonder die pillen gewoon weer een lf van 9 dagen Ga eind augustus weer beginnen met de pillen tenzij het niet meer nodig is hahaha
Thanx! Succes! Hoop ook voor je dat het niet meer nodig is in aug Hoop wel de mijn menstruatie niet heftiger wordt, dat is ie al