ervaring met dwarsliggers??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door desteny, 27 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. desteny

desteny Actief lid

13 dec 2005
    272
    0
    0
    Wie heeft er ervaring met een dwarsligger?? ben vanmorgen bij de verloskundige geweest en de kleine ligt dwars, vorige 2 keren ook al...Ze komt letterlijk niet van plek af dat voel ik hihi

Mijn vorige 2 zwangerschappen lagen de kindjes altijd met hoofdje naar beneden en al lekker vroeg ingedaald...

Ik weet dat ze nog wel tijd heeft om te draaien, maar waar moet ik rekening mee houden als ze niet draait??? lees verhalen over keizersnee.. dat lijkt me helemaal niks.. Ik hoop echt dat ze nog gaat draaien...

Alle reacties zijn welkom..

2. basbousa

basbousa Bekend lid

6 jul 2009
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook een dwarsligger. Nu ga ik een ks krijgen, dus maakt het mij niet uit.
    Maar mijn gyn zei wel dat bij een tweede of derde bevalling het heel goed mogelijk is dat de baby pas indaalt tijdens de bevalling en dat ze zich pas heel laat 'druk' gaan maken over dwarsliggers.

3. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Het is nog vroeg! Met 30 weken is de kans dat je kindje gaat draaien nog heel groot. Geen zorgen maken en vooral niet voor de muziek uitlopen. Het is duidelijk een lekker plekje om te liggen maar dat verandert nog wel naarmate je kindje zwaarder wordt!

4. meow

meow Bekend lid

21 aug 2008
    998
    0
    16
    docent
    Zuid Holland
    Anoek besloot om met 34 weken met dr hoofdje naar beneden te gaan liggen. daarvoor lag ze ook dwars.

5. kylain

kylain Bekend lid

7 mei 2008
    928
    0
    16
    Orthodontistassistente
    Zoetermeer
    Hoi Hoi,

Een paar weken geleden stelde ik dezelfde vraag hier ben nu bijna 34 weken en volgens de vk gister is ze nugedraaid en ligt ze nu goed(ik zeg eerlijk wacht wel even de volgende controle af omdat het altijd nog kan terugdraaien) maar het kan dus nog gewoon draaien. Bij mij lag ze trouwens als dwars vanaf de 20 weken echo....dus zegt niets....

Groetjes Lysanne

Deel Deze Pagina