Pijn links en rechts onderbuik?

Discussion in 'Zwangerschap' started by Emmely, Jan 27, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Emmely

Emmely Niet meer actief

Hallo,

Sinds een paar dagen heb ik af en toe best wel pijn voornamelijk rechtsonder in mijn buik / baarmoeder / bij de lies denk ik. Moeilijk te omschrijven. De pijn wordt dan even heftig en zakt langzaam weer weg. Soms heb ik deze pijn ook aan de linkerkant. Meestal komt het opzetten wanneer ik in rust ben en vaak wanneer ik in bed lig en mij heb omgedraaid. Weet iemand wat dit is? Heb het zo'n 4 keer op een dag.

Hoor het graag.

Emmely

2. Brigitte1985

Brigitte1985 Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,018
    213
    63
    Hey!

Ik lees met je mee! Ik ben nu 5 weken en 2 dagen zwanger en ik heb het ook af en toe. Heb er op dit moment ook last van, eerst alleen links maar nu begint het ook een beetje aan de rechterkant.

Bij mij zijn het steken en het is een zeurderig gevoel, alsof je iets zwaars in je buik hebt.

Ik ben al allemaal gekke dingen aan het bedenken, bijv een buiten baarmoederlijke zwangerschap. Eng...:(

3. Emmely

Emmely Niet meer actief

Hee maar als we het allebei hebben zal het er wel bij horen ofzo ;)
    Ik maak me niet veel zorgen maar wil graag weten wat het is. Buiten baarmoederlijk zwangerschap denk ik niet, denk dat dat meer pijn aan 1 kant is...
    Hoe is't verder met je? Al zwangerschapsklachten? Ik eigenlijk niet.

4. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    1,820
    1,034
    113
    Die steekjes kunnen het groeien van je baarmoeder zijn.
    Ik heb toen ik rond de 5 weken was ook vaak steekjes aan 1 kant gehad, heel soms afgewisseld met de andere kant...
    Ik zou me er dus niet druk om maken, je buik is gewoon ruimte aan het maken! Er gebeurd nu van alles in je buik!

5. Emmely

Emmely Niet meer actief

Hee dat klinkt best positief! Ik voel namelijk verder weinig en na mk ben ik onzeker. Maar als mijn baarmoeder groeit... is er van binnen van alles aan de gang!! Daar word ik blij van. :)

6. Sjana

Sjana Actief lid

Jan 10, 2010
    356
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb daar soms ook wel last van...als je dat last mag noemen :)
    Ik heb gehoord dat het bandenpijn zou zijn, dat uw buik zich begint klaar te maken en uit te rekken. Dus no worries :)

7. amundsen1978

amundsen1978 Actief lid

Nov 29, 2009
    411
    0
    0
    NULL
    NULL
    ik heb er de hele dag last van,. en vooral als ik in bed lig en moet niezen dan doet het ontzettende pijn aan allebei de kanten, net alsof het ontstoken is daar:(

8. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

Jan 11, 2009
    1,820
    1,034
    113
    @Emmely: Ik heb ook 2 mk achter de rug, dus snap je bezorgdheid.
    Ik heb ook weinig klachten hoor, alleen moe, gespannen borsten en nog steeds die steekjes dan.... De 1e 12 weken duren gewoon errrrrrruggg lang!:D

9. Brigitte1985

Brigitte1985 Fanatiek lid

Nov 29, 2009
    1,018
    213
    63
    hey,

voel me verder goed. Ik was vorige week af en toe misselijk in de middag en heb 1 dag last gehad van mijn borsten, verder niet. Kreeg net ook een telefoontje van moeders voor moeders, het begint steeds echter te worden.

Wat fijn dat er al reacties zijn, het zal er inderdaad allemaal wel bijhoren.

Share This Page