Ik denk erover om de easybase aan te schaffen om de maxi cosi makkelijk te bevestigen Heeft iemand hier ervaring mee, en is het echt zoveel makkelijker als met gordels?
Hier een topic wat over de easyfix/easybase gaat: http://www.zwangerschapspagina.nl/about67857.html Ik vind het een van onze beste aankopen!
Ik heb hem ook, echt heerlijk. Je klikt de maxi cosi er zo op. Zou eerlijk gezegd niet eens weten hoe de maxi cosi met gordels vast moet
Wij hebben hem ook. Was meer uit noodzaak (gordels te kort), maar ik ben er zo blij mee . Je klikt 'm erop en klaar!
Wij hebben hem ook gekocht, maar nog niet in gebruik. Lijkt me wel echt een heel handig ding hoor! Als ik op ging passen zaten die kindjes altijd in een maxicosi met de gordels vast, en dat was toch vaak nog een heel gepiel. Dus toen wij de easybase in de winkel zagen waren we meteen enthousiast. Hebben 'm daar ook even uit kunnen proberen, en dat beviel goed. Dus nu maar hopen dat dat als ons kindje er is nog steeds zo is.
nee dat dus niet... er moeten echt 2 stangen aan de onderkant zitten zeg maar.. Gisteren in de winkel lieten ze het nog even zien. Wij hebben 2 maxicosi's, 1 nieuwe en 1 wat oudere, maar alleen de nieuwe kan er dus op.
heb ik ook gedaan, eigenlijk vrij impulsief nadat ik toevallig hier op het forum tegen deze en andere enthousiaste reacties aanliep... Ik heb hem woensdagavond gekocht.
Maar hoe doen jullie dat als je twee auto's hebt? Ik neem aan dat je de easybase in de auto vast moet zetten? Of is de easybase makkelijk van de ene auto naar de andere auto te verplaatsen? En wat is eigenlijk het verschil tussen de easyfix en de easybase?
Nee, hij is niet makkelijk over te zetten. Easyfix zet je vast met isofix en easybase is voor als je geen isofix in je auto hebt.
Wij hebben ook twee auto's, maar de easybase komt bij mij in de auto, omdat ie daar het meeste gebruikt zal worden. Als de baby met de andere auto meegaat kunnen we 'm alsnog voor 'n keertje met de gordels vastmaken. Maar ik denk niet dat dat vaak nodig is, want anders kan mijn vriend gewoon mijn auto pakken en ik die van hem.