Graag wil ik weten of je bij de Sparta Trendy moederfiets, de fietstas die bij de fiets hoort ( met zo'n kliksysteem) kan combineren met de Steco Buggymee voor de Nuna Pepp. Een heel verhaal maar ik hoop dat het duidelijk is! Groetjes Marlayne
Hoi Marlayne, Dit past niet, met de buggydrager erop kan je de tas niet vastklikken. Ik heb nu zelf maar 1 fietstas erop. ( mooi onderschrift!)
Hier ook aan een kant de fietstas met zo'n klik systeem en aan de andere kant de steco met buggy. Evt. nog een tas aan het stuur als ik veel mee moet. Of onder de snelbinders
Geen idee off dit past op die fiets ik heb een andere moederfiets maar volgens mij hebben de andere niet in de gaten dat de Nuna pepp buggy niet aan de zijkant hangt van de fiets maar aan de achterkant van de fiets dus bij het achterlicht. Ik heb zelf gewone fietstassen erop zitten die over de bagagedrager heen hangt zeg maar en aan de achterkant dus de Nuna.
Jewe, inderdaad, maar dan moeten we ff de buggydrager een beetje aanpassen, dan kan zo'n fietstas er wel op, want wat is een fietstas toch handig