Ik heb sinds 2 dagen een gigantisch stekende pijn rechts in mijn buik, ter hoogte van mijn navel maar dan meer richting mijn zij. Nu werd ik eergisterennacht huilend wakker van de pijn, net zo heftig als weeën maar dan als steken. Uiteindelijk is het na 1.5 uur weer wat afgezakt en sochtends was het weer redelijk te doen. Gisteren begin van de avond werd het weer zo erg en hebben we de vk gebeld, ze is langsgekomen en heeft wat onderzoekjes gedaan, maar mij uiteindelijk toch rondgestuurd naar het ziekenhuis. In het ziekenhuis weer allerlei onderzoeken gehad, en op de echo zagen ze een myoom (vleesboom) die de pijn kon veroorzaken. Ik moest de nacht blijven en heb voor de zekerheid een klysma gekregen om te zorgen dat we zeker wisten dat het niet mijn darmen waren. Vanochtend opnieuw een echo gehad alleen toen was de myoom ineens geen myoom? Dus de pijn kan niet verklaard worden...moet terugkomen als het weer zo erg wordt. Ik zit vanaf 8 weken zwangerschap al thuis ivm HG, ook al 2x voor opgenomen geweest en ben inmiddels een beetje ten einde raad...Ik moet nog 10 weken Ik hoop dan ook dat iemand zich hierin herkent en misschien een tip/idee heeft hoe nu verder...
Nierstenen? Of nierstuwing? Galstenen? Het klinkt als kolieken wat je beschrijft, was die echo van hele buik? Ben je alleen door gyn gezien, of ook door een andere arts? Anders contact opnemen met je huisarts. Wellicht heeft het niets te maken met zwangerschap en moet er veel verder gekeken worden. Sterkte! Klinkt erg rot allemaal!
Nierstuwing zaten ze eerst inderdaad aan te denken alleen ik heb geen pijn bij mijn rug dus dat kon niet zeiden ze. Gynaecoloog heeft wel naar de blinde darm gekeken maar zag ze ook niets aan. Verder is er alleen gericht gekeken op gynaecologisch gebied en dit zag er ook goed uit...Heel fijn natuurlijk dat er volgens hun niets aan de hand is, maar dat verklaart dan de pijn nog niet..
Klinkt als pijn bij een blindedarm ontsteking. Die pijn begint ook rond de navel en is echt een felle gemene pijn!!
Ik heb dit tijdens mijn zwangerschap ook 1 nacht gehad. Ik dacht echt... Onee, blinde darm. Maar het is bij 1 nacht gebleven en we weren't niet wat het was. Ik denk zelf mijn darmen, dat die even klem zaten ofzo. Sterkte!
Ik heb dit bij mijn eerste zwangerschap gehad. Bij mij ook alleen maar extreme pijn in mijn zij. Uiteindelijk Hellp syndroom geconstateerd (was toen 37 weken zwanger). Misschien toch als het terugkomt laten checken op eiwit in je urine (bij mij was de bloeddruk gewoon laag, dus daarom zei de vk in eerste instantie dat het geen zwangerschapsvergiftigibg kon zijn. Nou, wel dus! En anders mischien nierbekkenontsteking. Urine al laten checken? Heb ik 10 jaar geleden gehad. Ook alleen pijn in zij en niet in rug!