ervaring met een draagdoek van draagdoek.nl?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door anniek, 15 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Ik wil een draagdoek gaan bestellen
    en denk at we maat m nodig hebben...
    Nu hebben ze de kleuren die ik wil {aleen zonder ster maar ok}
    in maat L in de aanbieding!
    het scheelt 20 euro bijna....
    zou ik gewoon voor de L gaan?

2. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Ik heb hier geen ervaring mee maar ben toch ook oven op de site gaan kijken en ja hoor ..... hahaha ik ben enthousiast geworden. Denk dat ik hem ook ga bestellen, ziet er goed uit allemaal en erg comfortabel voor de kleine ( ook voor mij want ik heb een vrij zwakke rug)

Bedankt voor de tip ook al was dat niet je insteek hihi :D

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hahaha
    ja ze lijken me ook echt geweldig!
    op de site staat dat je ook een grotere maat wel kan gebruiken
    maar ik ben erg benieuwd naar een ervaring of het wel of niet kan....

4. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Jah dat kan: Letterlijk van draagdoek.nl gecopieërd: Voor 95% van de mensen is maat M de meest geschikte maat. Wanneer je samen met je partner draagt ga je uit van de grootste maat: een te lange draagdoek is namelijk geen probleem, hooguit iets minder gebruiksvriendelijk omdat je wat meer stof over houdt aan de uiteinden, een te korte draagdoek is niet bruikbaar. De draagdoeken worden op de rug geknoopt, een te lange draagdoek kan op de buik geknoopt worden. In het geval dat je de draagdoek liever op de buik knoopt dan op de rug kan het handig zijn om voor een grotere maat te kiezen.

Ik heb een M en die is te lang voor mij maar heb er geen problemen mee gehad:

Ik heb een blauwe met een oranje ster ;)

5. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    ik heb m gekocht op de hhb.. de maat m me vriend kan m nu ook om maar ikl denk inderdaad dat een maat groter geen kwaad kan.
    (mij leek het practies met de hond uitlaten ik heb een nogal drukke labrador en dan hoef ik niet bang te zijn dat ie om de kinderwagen heenrent en m omver trekt)

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Noa
    bedankt voor je reactie en dat wat je kopieert had ik idd gelezen maar ik vraag me af hoeveel langer die dan is.
    Maar denk dat ik toch maar voor die L ga, scheelt toch wel geld.

7. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Volgens mij zijn alle doeken in de aanbieding. Als je kijkt bij de prijzen zijn ze allemaal dezelfde prijs ( bij de gewone doeken en de aanbiedings doeken) dus ik denk niet dat het veel uitmaakt.

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    dan heb je niet goed gekeken kim, ga nog maar eens kijken!
    je kan namelijk ook zelf samen stellen...
    en bij de l zijn andere doeken als bij de m

maaarrr heb inmiddels mail gehad van hun

9. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Ik snap dat je voor verschillende doeken ook verschillende prijzen betaald.
    Wat ik bedoelde is dat de prijzen volgens mij allemaal aanbiedings pijzen zijn want de verschillen in dezelfde doeken bij de gewone en aanbiedings doeken schelen bijna niks ( hoop dat je snapt wat ik bedoel... een effen doek bij de gewone kost 44,95 maar bij de aanbieding ook 44,95)

Maar vertel wat adviseren ze jou om te doen een M of een L??
    Ik twijfel zelf nog tussen een S of een M want ik ben zelf niet echt heel groot.

10. nense

nense Fanatiek lid

14 apr 2008
    1.358
    0
    36
    Vrouw
    Gelderland
    Ik heb op de 9 mnd beurs een draagdoek bij hen gepast en gekocht.
    Ik ben 1.80 en niet de slankste en ik heb een M. Bij een L had ik echt een stuk "over" en die kon ik op mijn rug maar ook op mijn buik knopen.
    maar als het € 20,- scheelt kan ik me voorstellen dat je voor een L gaat.

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    nou ze zeiden idd dat de l wel zou kunnen maar dat je dan meer stof over hebt...

een sterretje is bij de l er niet meer op te maken {dat had ik gevraagd}

12. Cilla24

Cilla24 Fanatiek lid

23 sep 2008
    2.810
    0
    0
    verkoopster
    dan maak je toch zelf dat sterretje erop :D beetje stretch stof en knippen en naaien maar
    ik heb m ook met sterretje en ik vind dat juist zo schattig

13. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
  14. sspielhagen

sspielhagen Actief lid

16 sep 2008
    162
    0
    0
    secretaresse
    Marknesse
    Ik zou zeker voor de L gaan. Een iets langere draagdoek is voor iedereen te gebruiken, zo hoef je eigenlijk nooit een nieuwe te kopen!
    Ik verkoop zelf draagdoeken via mijn website (overigens al voor €25,- ;) ) maar ik maak alle draagdoeken even lang. Ik heb wel eens een korte gemaakt voor iemand die echt heel dun was, maar dat was voor mij een uitzondering.
    De draagdoek die ik zelf gebruik is zes meter lang en ik draag zelf kledingmaat S/M.
    als je hetgeen je overhoudt te lang vind, knoop je hem nog een keer op je rug of buik.

Succes!
    Liefs,
    Sandra

15. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    noa
    lief dat je gezocht hebt. had ik ook al gedaan en ik had er ook al gevonden maar we willen eigenlijk persé de leger met turqoise.
    vond die eerste van de link ook erg leuk omdat die helemaal compleet was maar daar is best al veel op geboden en tja het blijft tweede hands {sorry ben misschien een zeur}

sandra
    wat is jou site?
    en jou antwoord vind ik wel fijn. dus jij zegt dat ik net zo goed de L kan kopen. Wilde eerst de hele draagdoek zelf maken maar ivm de prijs van het stof kan ik hem net zo goed kopen. en zou ik volgens jou ook het sterretje er achteraf op kunnen zetten? zelf?

ik had trouwens al zoiets van: ik kan ook bij de babydump gaan passen wantd aar hebben ze er altijd op voorraad...

16. sspielhagen

sspielhagen Actief lid

16 sep 2008
    162
    0
    0
    secretaresse
    Marknesse
    Ik heb je het adres van de site even doorgemaild, ik weet niet of ik hem hier zo mag vermelden, vandaar. En inderdaad, je kan er nadien zelf van alles opmaken!
    Wat ik ook wel deed is een babyt-shirt kopen met een leuke print, die uitknippen en erop naaien. Dan heb je echt iets origineels!
    Ik had dat ook altijd op de site staan maar moest het eraf halen van draagdoek.nl omdat zij patent hebben op een draagdoek met applicatie.
    Zelf maken heeft eigenlijk alleen zin als je meer mensen weet die er 1 willen. Je moet namelijk wel de hele lengte stof kopen en daar maak je er meerdere uit. Je hebt wel een lockmachine nodig om de stof af te werken.

succes maar weer!
    Liefs,
    Sandra

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hey anniek hier ook even een reactie voor jou..zie het nu pas
    een te lange draagdoek is nooit erg..wat de meiden al zeggen, knoop m gewoon een keer xtra nog, is geen probleem

na heel veel plezier gehad te hebben van mn tricotslen, ben ik nu op mp bezig met een katoenen geweven doek (hoop dat het lukt..)
    het is dat je je zinnen hebt gezet op 1 specifieke..als mijn koop doorgaat, mag je m voor 15 euro zo overnemen..kun je m eventueel zelf nog aanpassen...
    maar ik lees het al, anniek heeft haar plannetje eigenlijk al rond ;)
    jammer dat t nog even duurt voor je m kan gebruiken he...

Deel Deze Pagina