ervaring met een draagdoek van draagdoek.nl?

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door anniek, 15 apr 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    Ik wil een draagdoek gaan bestellen
    en denk at we maat m nodig hebben...
    Nu hebben ze de kleuren die ik wil {aleen zonder ster maar ok}
    in maat L in de aanbieding!
    het scheelt 20 euro bijna....
    zou ik gewoon voor de L gaan?

2. kim0503

kim0503 Bekend lid

10 apr 2009
    634
    0
    0
    Hoekse waard
    Ik heb hier geen ervaring mee maar ben toch ook oven op de site gaan kijken en ja hoor ..... hahaha ik ben enthousiast geworden. Denk dat ik hem ook ga bestellen, ziet er goed uit allemaal en erg comfortabel voor de kleine ( ook voor mij want ik heb een vrij zwakke rug)

Bedankt voor de tip ook al was dat niet je insteek hihi :D

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hahaha
    ja ze lijken me ook echt geweldig!
    op de site staat dat je ook een grotere maat wel kan gebruiken
    maar ik ben erg benieuwd naar een ervaring of het wel of niet kan....

4. Noatje

Noatje Fanatiek lid

12 apr 2008
    3.488
    0
    36
    N-BR
    Jah dat kan: Letterlijk van draagdoek.nl gecopieërd: Voor 95% van de mensen is maat M de meest geschikte maat. Wanneer je samen met je partner draagt ga je uit van de grootste maat: een te lange draagdoek is namelijk geen probleem, hooguit iets minder gebruiksvriendelijk omdat je wat meer stof over houdt aan de uiteinden, een te korte draagdoek is niet bruikbaar. De draagdoeken worden op de rug geknoopt, een te lange draagdoek kan op de buik geknoopt worden. In het geval dat je de draagdoek liever op de buik knoopt dan op de rug kan het handig zijn om voor een grotere maat te kiezen.

Ik heb een M en die is te lang voor mij maar heb er geen problemen mee gehad:

Ik heb een blauwe met een oranje ster ;)

5. Cilla24