3FM Serious Request 2012...in actie voor

Discussie in 'De lounge' gestart door Prins03, 3 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    #1 Prins03, 3 dec 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 dec 2012
    Wie volgt dit ook?

Ik kijk elk jaar. De tv staat dan bijna 24 uur per dan op 101TV zodat we het live kunnen volgen. Altijd goeie acties! Gelukkig zit ik nu nog in mijn verlof.. Dus ik zal NOG MEER gaan kijken :p

Dit jaar is het thema 'Let's hear it for the babies', het terugdringen van babysterfte. Aangezien wij dit jaar zelf een kindje hebben gekregen grijpt mij dit erg aan. Ik heb dan ook nu al gesteund.

In de webshop kan je veel leuke dingen bestellen voor jezelf, maar ook voor je baby. Een romper, omslagdoek of de Serious Request speen!
    Het is een klein bedrag, maar alles helpt!

3FM Serious Request webshop - Officiële merchandise

2. zustertje

zustertje Niet meer actief

Ja wij volgen het ook! Vind het ook erg fijn tijdens mijn avonddiensten (thuiszorg) tenminste iets leuks om te luisteren.

3. tulip

tulip Niet meer actief

o ja volg het ook elk jaar. Heb er weer helemaal zin in...zeker omdat mijn 3 favo's erin zitten.

4. Ja ik volg het ook elk jaar. Vind het altijd zo gezellig ook, de aanloop naar de kerst.
    En natuurlijk doneren..

5. skiwi

skiwi Fanatiek lid

15 jun 2012
    4.270
    402
    83
    Vrouw
    Jaaa hier nog een fan! Vorige week al druk bezig geweest voor deze actie. En we gaan er ook nog wel even naartoe. Ik kijk er echt naar uit.

6. Anna009

Anna009 VIP lid

30 mei 2008
    9.863
    5.130
    113
    Home
    jaaa heerlijk! :D de tv staat hier dan ook bijna de hele dag aan.
    nog 2 weken wachten

7. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Hier nog 1! Heerlijk om te kijken en te luisteren en een geweldig goed doel dit jaar!

8. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Overigens was ik vorig jaar dat ik snachts nog wel eens niet kon slapen ivm mijn zwangerschap en de nachten zijn altijd het leukst met dronken mafkezen die dan langs komen :D

9. kwebbeltje

kwebbeltje VIP lid

13 jul 2005
    15.340
    1
    0
    Verpleegkundige
    Duitsland
    Ik ben er samen met mijn afd. al maanden mee bezig om geld op allerlei manieren in te zamelen.
    Gaan het geld ook op een ludieke manier aanbieden in Enschede :D

Terugdringen van babysterfte....elke cent is er één ;)

Kwebbel

10. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ik heb net de speen en de slab al besteld :D

Nog 15 dagen! :D

11. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

Idd:D

Ga het ook weer volgen.

12. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    ik doe aan dit soort acties niet mee.
    het spijt me heel erg maar als ik lees wat het jaarsalaris van een directeur van het Rode Kruis is, ben ik zijn bankrekening aan het spekken en help je geen baby's
    zolang hogere mensen van goede doelen zo idioot veel betaald krijgen, krijgt een doel van mij geen cent!

13. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Goeeeedeeemmiddaag :D:D:D

Ja, ik volg het ook elke jaar. Als ik het niet kan zien op tv, staat de radio aan! :D Dit jaar ook nog eens in de buurt.. ;)

14. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Ja, Enschede is voor ons dan weer niet heel erg in de buurt.. Maar we proberen toch elk jaar wel even er naartoe te gaan. Is toch een leuk sfeertje :D

15. Vogelinnetje

Vogelinnetje VIP lid

3 nov 2009
    7.182
    6.579
    113
    Hier ook een groot fan vanaf editie nr 1. Maar de webshop is dus open! Al enige dagen in de gaten gehouden, maar er stond nog niets. Die speen komt zeker de weten ook hier in huis!

16. Prins03

Prins03 Fanatiek lid

13 nov 2012
    3.695
    2
    0
    Webshop is begin van de middag open gegaan :)
    En de veiling is ook al begonnen :D

17. marjolinos

marjolinos Fanatiek lid

9 mrt 2009
    2.953
    0
    0
    tilburg
    hier ook grote fan! ga eens kijken wat we kunnen kopen! zie al leuke dingen op de webshop staan!

18. Biene

Biene Actief lid

2 jan 2012
    410
    2
    0
    Ik vind het een geweldig actie.

19. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Ja!! Wij zijn ook fan! Het staat hier hele dagen aan... Zo gezellig! En natuurlijk voor een goed doel... Wij vragen een aantal plaatjes aan voor een donatie. Geweldig initiatief en ik zit dan ook zwanger binnen, dus ik kan mijn lol op! :D

20. kinderwens88

kinderwens88 Fanatiek lid

6 aug 2011
    1.213
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik vind het ook altijd erg leuk maar ik vond de allereerste editie toch het leukst. Toen was alles nog spontaan. En ik vind het wel een beetje 'jammer' dat het altijd voor een goed doel in het buitenland is. In Nederland is ook zoveel armoede. Dat zou ik wel graag eens anders willen zien. Voor de rest helemaal top. Vind Gerard Ekdom ook altijd zo geweldig. Die kent werkelijk waar bijna elk liedje uit zijn hoofd.

Deel Deze Pagina