Misselijk

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door petra27, 10 okt 2005.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petra27

    petra27 Lid

    11 sep 2005
    67
    0
    0
    Amai, het is zover. ik had gehoopt er van gespaard te blijven. Tot nu toe viel de misselijkheid mee. Deze morgen kwam het plotseling op en alles moest eruit :D t. Kvoel mij al de hele dag rotslecht. Van de dokter moet ik Primperan en maagzout nemen. Kheb nu twee dagen vrij gekregen van de dokter, ik kan moeilijk thuis blijven van het werk. Miserie miserie. Tot hoeveel weken duurt die misselijkheid eigenlijk?
    Hopelijk is het snel voorbij. Woensdag ga ik trouwens mijn eerste echo laten nemen, kben is benieuwd. Hopelijk maakt dat al veel goed.

    Groetjes Petra
     
  2. Deb

    Deb VIP lid

    19 jul 2005
    7.394
    0
    0
    Noord- Scharwoude
    dat kan verschillen
    meestal zon maand of 3 daarna zakt het af maar ik ken ook meiden die er langer mee hebben gelopen
    bij mij was het over na 3 mnd
    dus succes ;)
     
  3. Wenniepenny

    Wenniepenny Fanatiek lid

    22 jul 2005
    3.329
    0
    0
    Vervelend dat je zo misselijk bent. Sterkte ermee!
    Groetjes, Wendy
     
  4. mouschy

    mouschy Fanatiek lid

    30 aug 2005
    3.709
    0
    0
    kraamverzorgster, nu ben ik gastouder.
    Noord Holland
    Nou ik voel me ook niet lekker, ik had gehoopt dat het nu minder zou zijn. Ben nu 3 maanden. Maar het word alleen maar erger heb ik het idee, op het ogenblik komt het er 2x per dag uit, smorgens en savonds.... maar ja het is voor een goed doel he ;)
     
  5. Syrah

    Syrah Lid

    11 okt 2005
    23
    0
    0
    Tja het is heel erg verschillend.
    Ik ben vanaf dag 1 al misselijk en het houdt nog steeds niet op. Ik heb nu ook medicijnen omdat ik er helemaal down van werd, maar die helpen nog niet erg. Ben bang dat het nog wel een tijdje gaat duren. Maar over het algemeen hoor ik toch meer vrouwen zonder misselijk, of alleen ff de 1e 3 maanden.

    xx Syrah
     

Deel Deze Pagina