We zitten in ronde 1. Ben 16 november met de pil gestopt. Heb de pil 12 jaar geslikt, nu weet ik dus niet hoe mijn syclus zal gaan verlopen. Kun je dan het beste gewoon de gehele maand om de dag klussen?
Om de dag klussen is dan id het beste of, je kunt ovuliatie testen kopen voor de eerste maand om het in de gaten te houden. Succes!
als je het ongeveer 3x per week doet is er altijd wel wat zaad aanwezig als er een eitje komt, maar ovu testen kun je idd ook goed gebruiken. succes en veel klus plezier!
ja zou ook gewoon om de dag gaan klussen... en als je het helemaal zeker wil weten dan zou een ovulatie test wel wat kunnen zijn idd je moet er wel rekening mee houden dat wanneer je nog geen menstruatie hebt gehad na het pil gebruik (met uitzondering van de menstruatie die je krijgt als je ermee stopt) dat het dan wel eventjes kan duren voordat je ongesteld wordt en een normale cyclus krijgt... het hoeft niet lang te duren maar kan wel... Ik had zelf trouwens na 30-31 dagen mijn cyclus weer na het stoppen met de pil
Ik ken mijn cyclus ook nog niet. Omdat wij net begonnen zijn, doen we het gewoon wanneer wij daar zin in hebben. Als je gemiddeld 3x per week vrijt, heb je best een grote kans op een bevruchting. Verder zou ik de eerste paar rondes gewoon ontspannen en lekker klussen wanneer jullie daar zin in hebben. Daarna leer je misschien je cyclus wel kennen en kun je gericht klussen als je daar behoefte aan hebt.