Ervaring met embryo met 3 kernen

Discussion in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' started by Marielle31, Apr 17, 2018.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Marielle31

Marielle31 Actief lid

Dec 14, 2016
    221
    30
    28
    Gastouder
    hoi allemaal

Wie van jullie heeft ervaring met embryo met 3 kernen?

En hoe is dat afgelopen? Ik snap het niet aangezien ik twee kinderen op de natuurlijke weg heb gekregen... mijn man is gesterriliseerd en het zaad is via tese weggehaald hier hadden we totaal geen rekening mee gehouden...

Knuffel

2. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Hier werden embryo's met meerdere kernen niet terug geplaatst. Deze werden vernietigd want waren niet goed.
    Fout in de celdeling.

3. Marielle31

Marielle31 Actief lid

Dec 14, 2016
    221
    30
    28
    Gastouder
    Heb je ook normale bevruchting gehad? En is het uiteindelijk wel gelukt?

4. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Ja wij hadden bij de eerste icsi 7 bevruchtingen. Twee embryo's hadden meerdere kernen. De rest was goed.
    Van de 5 goede embryo's hebben we 3 terugplaatsingen gehad. Van een was ik zwanger maar helaas een miskraam.

Bij de tweede icsi 3 bevruchtingen en dat waren allemaal toppers. Bij eerste tp zwanger maar dat ging mis bij 12wk.
    De derde tp was ook raak en daaruit kwam een gezonde zoon.

Soms gebeurd het dat een embryo verkeerd deelt en er dus meer kernen zijn. Maar dat hoeft niet altijd te gebeuren. Hadden bij jullie álle embryo's meerdere kernen?

5. Marielle31

Marielle31 Actief lid

Dec 14, 2016
    221
    30
    28
    Gastouder
    We hadden er 7 bij de punctie en daar zijn er maar 3 van overgebleven wat daar de rede van was geen idee... 1 was er bevrucht maar had 3 kernen.. en daarbij kwam dat zr niet verder wilde met de behandeling en wij hadden zoiets van dat hoeft toch niet nog eens te gebeuren maar goed daar ben jij het voorbeeld van.

We willen het nu eerst nog een keer in radboud of leiden proberen en anders naar Gent..

6. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Op basis van 1 embryo willen ze je niet verder behandelen?

7. Panter

Panter VIP lid

Mar 14, 2011
    13,710
    4,559
    113
    Jee meteen stoppen met behandeling zonder duidelijke uitleg? Idd ander zh. Radboud doetal heel lang tese/icsi. Ik zou daar heen gaan.

Wij zijn 10 jaar geleden in radboud geweest voor tese. Geen zaad gevonden helaas dus wij zijn toen voor donorzaad gegaan. Maar radboud is een fijn ziekenhuis. En kundig wbt tese/icsi

8. Marielle31

Marielle31 Actief lid

Dec 14, 2016
    221
    30
    28
    Gastouder
    Klopt... bizar he?

9. Marielle31

Marielle31 Actief lid

Dec 14, 2016
    221
    30
    28
    Gastouder
    Jaa echt bizar!!! En onpersoonlijk niet normaal maar ik had er al geen goed gevoel bij maar ja het is in de buurt.. gelukkig is er bij mijn man goed zaad gevonden en nu nog 8 rietjes ingevroren en kunnen ze het zaad overnemen..

10. Bubblez

Bubblez Niet meer actief

Wauw. Nouja, gewoon echt bizar. Welk ziekenhuis is het?

Gauw door naar een ander ziekenhuis!

En ik herken het niet. Ik werd ook pas bij icsi 3 zwanger, maar nog nooit meerdere kernen gehad.

11. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,498
    4,338
    113
    Female
    Wij hebben éën keer een embryo gehad met 3 kernen. Daar hebben ze het filmpje van ontwikkeling laten zien en erbij verteld dat dat niet goed is, dus weggegooid werd. Verder nooit meer iets over gehoord.

12. Marielle31

Marielle31 Actief lid

Dec 14, 2016
    221
    30
    28
    Gastouder
    Erasmus mc.. echt zo ongelooflijk dat ze zo met mensen omgaan.. ja nu waarschijnlijk naar radboud

Bubblez likes this.
  13. Marielle31

Marielle31 Actief lid

Dec 14, 2016
    221
    30
    28
    Gastouder
    Echt niet normaal hoe er dan met ons omgegaan is... we hebben er ook helemaal niks van gezien. Is het bij jou later wel goed gekomen?

14. Youtan

Youtan VIP lid

Jun 9, 2015
    6,498
    4,338
    113
    Female
    We hebben een mooie dochter gekregen, na ICSI 4. Daarna nog 3 ICSI’s en zwanger van een tweeling. Dit ging mis, met 9,5 wk en de andere had trisomie 18.
    Daarna nog één keer ICSI gehad, maar ik kon niet meer. Het was op.

Maar ik moet wel zeggen dat ik een dochter heb en me daar echt gezegend mee voel.

Heel veel succes met de weg die je nog gaat volgen n luister naar de adviezen hier. Er zijn veel goede en betere klinieken!

Marielle31 likes this.

Share This Page