Goeienmorgen meiden, Pff Kmoet dit gewoon kwijt kunnen zit letterlijk met traantjes is mijn 4de maand clomid & pregnyl behandeling ik zat op het wachtbankje' En ben nu 1dag overtijd Nog steeds geen menstruatie te bespeuren al heb ik soms vaag pijntjes ervan' En vooral sinds gisterenavond steken & pijn aan mijn rechter borst vooral de tepel Omdat ik al die 4maanden zo naief was en telkens die teleurstelling had, durf ik nu zelfs niet eens iets te denken ik heb zelfs geen nacht geslapen omdat ik gwn telkens wakker schoot dat ik dacht dat mijn regels er waren aangekomen Pff kkan niet stoppen met huilen omdat ik bang heb voor weer iets negatiefs
Oh meid wat moet dat vreselijk zijn. Ik hoop zo voor je dat dit allemaal goede tekens zijn en je zwanger blijkt te zijn!
bahh dit is nog erger dan je menstruatie krijgen die hoop die ene kans & bang voor dan toch maar die negatieve test Ik zie dat jij ook vandaag 1dag overtijd bent & ook in ronde 4zit?
Ja klopt, heb juist deze maand het idee dat het gewoon niet raak kan zijn, maar nu begint het toch wel een beetje te kriebelen. Maar goed, wacht hoe dan ook morgen nog af, want dan zou mijn langste cyclus ooit zijn, dus nog even geduld, kan nog alle kanten op. Je menstruatie krijgen is dan inderdaad minder pijnlijk dan een negatieve test, maar wie weet komt je menstruatie wel helemaal niet en heb je straks gewoon een mooie postieve test. Ik duim in ieder geval voor je.
dankjewel ik duim ook voor jou & idd hier ook de eerste keer! anders ben ik alltijd correct de 17de kan eventueel eens de 16de zijn maar na de 17de nog nooit' Kben zo zenuwachtig....
Extra spannend dus, kan me de zenuwen goed voorstellen. Wanneer wil je eventueel een testje gaan wagen?
Geen idee ik dacht aan morgen? maar ik zit gewoon ferm te twijfelen omdat ik met die vage menstruatieklachtjes zit niet de hele dag door maar kan eens af & toe opkomen Verder enkel last van witverlies' jij? xxjés sarah
Misschien morgen, anders wordt het vrijdag pas denk ik... moet woensdag en donderdag werken en vl ook dus dat is niet heel handig. Ach ja, ik ga er nog steeds vanuit dat mijn ongi vandaag of morgen gaat komen dus iedere testdrang die ik heb wordt meteen de kop in gedrukt En menstruatieklachten en zwangerschapssymptomen liggen zo dicht bij elkaar dat het alle kanten op kan. Ik heb onwijze last van mijn borsten, met name tepels, en dat heb ik eigenlijk bijna altijd wel, af en toe wat menstruatie-achtige krampen en verder niets... wachten duurt lang
Oew spannend weer ja, en tot die positest blijft deze gemene cirkel langskomen :O hoop dat de regels voor je uitblijven! succes
Meiden, gewoon een testje wagen. Ik voelde op 10dpo echt menstruatie krampen en toch echt zwanger. Nee heb je al, ja kan je krijgen. Hele dag in onzekerheid en stress zitten is ook niet fijn. Feest bij ja, verdriet bij nee maar dan weet je wel waar je aan toe bent.
Vriend wou toch dat ik testen vandaag' helaas een - op blue geen idee wat ik moet verwachten? ben normaal nooit zo laat met mijn menstruatie & ik heb net dezelfde klachtjes als jou 'kinderwens' Ga gewoon lekker deze week afwachten'
hihi herkenbaar... ik durfde bijna 1 jaar geleden ook niet te testen bang voor de teleurstelling.. ongesteld worden is toch minder een teleurstelling dan een negatieve test.. (heb er ook een topic over geopend zie: http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/341451-ei-sprong-gehad-overtijd.html ) en uiteindelijk was ik zwanger... en 10 november bevallen van een zoon!!! succes meiden... ben benieuwd
Balen van de negatieve test. Helaas gebeurt het wel eens dat je zomaar iets later je ei hebt gehad of zo... Of misschien maak je traag HCG aan, dat kan natuurlijk ook nog. Maar had gehoopt voor je dat ie mooi positief zou zijn!
bij mijn eerste zwangerschap had ik negatieve testen totdat ik tien weken ver was...kwestie van even goede moed te geven
khoop nog steeds dat ik zwanger zou mogen zijn ik heb er een goed gevoel bij heel raar ik denk dat ik gewoon nog wat te vroeg heb getest heb pas de 4de mijn pregnyl spuit gehad' Maar ga gewoon deze week lekker afwachten Oja Hier zijn mijn datums Van de afgelopen maanden (menstruatie) 15.10.2012 16.10.2012 17.10.2012 18.10.2012 19.10.2012 20.10.2012 ////////// 16.11.2012 17/11/2012 18/11.2012 ////////// 17/12/2012 18/12/2012 19/12/2012 20/12/2012 ////////// 17/01/2013 18/01/2013 19/01/2013
Heb je ondertussen al duidelijkheid? Ik snap heel goed hoe je je voelt, ondanks dat ik zelf niet in de MMM zit. Wachten en elke keer toch weer die hoop en daarna teleurstelling is erg frustrerend en slopend. Ik hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
helaas meiden vandaag bloed laten trekken in het labo van het ziekenhuis Duidelijk geen zwangerschap de gyno belde me ook meteen op om te laten weten dat ik volgende week meteen een kijkoperatie moet doen' En dan moeten overschakelen naar dagelijkse inspuitingen Jezuss Alles zo in eens Vraag me af wat hij opgemerkt heeft? Vorige maand vertelde hij me nog dat ik 2maanden moest volhouden met clomid/pregnyl & nu moet ik in eens overschakelen en is het zo snel de kijkoperatie pfff Btw..Ben echt wel down dacht echt zo dat ik zwanger zou zijn gewoon heel pijnlijk & mezelf voor de gek gehouden
o nee wat een enorme teleurstelling voor je....ben je bang voor de kijkoperatie?nu krijg je ineens zoveel tegelijk te verwerken .ik volg je verhaal mee verder en ik hoop echt dat je niet te verdrietig bent en dat je je niet te eenzaam voelt.ik wou dat ik kon helpen....
eerlijk? Voel me momenteel echt gewoon compleet depri & zo gek dat ik er weer eens in slaagde mezelf te overtuigen dat ik mss eventueel toch zwanger kon zijn' Na al die jaren ben ik nog steeds dom Eigenlijk ben ik woedend,triest tegelijkertijd Jup Ik ben heel bang voor de operatie' En Vooral bang voor de volgende maanden, ik kan het gewoon niet meer verdragen om telkens weer eens niet zwanger te zijn' Ik weet dat er veel meiden zijn die het nog zwaarder hebben dan mezelf, maar dat neemt niet weg dat mijn gevoelens er wel zijn' pfff