beetje bloedverlies of menstruatie zet niet door

Discussion in 'Zwanger worden' started by Beebbie, Aug 3, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Beebbie

Beebbie Fanatiek lid

Apr 23, 2012
    1,015
    0
    36
    Thuiszorg
    Tilburg
    Hoii Dames.
    misschien iemand ervaring met een klein beetje bloedverlies..
    ik heb normaal een nette cyclus zie handtekening laatste maanden.
    maar vanmiddag een heel klein beetje roze slijm gespot met t afvegen.. normaal gesproken zet t dan meteen door en ben ik 2 uur later ongesteld.
    nu nog steeds niets vind het wel een beetje apart.
    heb normaal ook altijd last van mijn borsten zoon 5 dagen voor mijn nod.
    nu totaal nergens geen last van na 18 rondes ken je je lichaam toch wel teminsten dat denk ik maar blijkbaar is ze mij weer goed voor de gek aan t houden.
    een testje heb ik nog niet gewaagt ben n.l al te vaak teleur gesteld.
    maar ik dacht misschien heeft iemand van jullie dit mee gemaakt..

het vrouwen lichaam is zoooooooo frustrerend!

2. junior1

junior1 Bekend lid

Feb 21, 2010
    649
    1
    18
    Hoi Beebbie, ik zou gewoon testen. Dan weet je het... Iedere maand heb je gewoon weer kans, dus waarom zou het deze maand niet bingo zijn voor je:) Het moet toch een keer raak zijn? Waarom niet nu?

Ik duim voor je!!!!

3. Miepske1980

Miepske1980 Fanatiek lid

Jul 29, 2013
    2,180
    2
    0
    Zorg
    Tilburg
    Ik heb soms 1 a 2 dagen voor de menstruatie al wat roze afscheiding, maar soms ook niet.
    Ik kan me voorstellen dat je niet iedere keer wilt testen, het is vaak iedere keer weer een teleurstelling.
    Je kunt nog een dagje of zo wachten.
    Ik zie dat het vandaag je eerste NOD is, dus als de menstruatie uitblijft, is het wel een testje waard.

Bij mijn eerste zwangerschap was ik het testen zo beu (onregelmatige & lange cyclus), Toen ik eenmaal een test deed was ik al bijna 6 weken zwanger.

Nu bij een eventuele tweede moet ik wel toegeven dat de test hier al in de kast klaar ligt, mijn cyclus is nu ook regelmatig

Share This Page