Verschil in ovulatietesten?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Lizzie88, 6 dec 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lizzie88

Lizzie88 Actief lid

6 nov 2018
    271
    261
    63
    Vrouw
    Dag meiden

Ik houd mijn cyclus netjes bij met ovutesten. Deze ronde heb ik met 3 testen tegelijk gewerkt. Ik wilde een soort van ‘vergelijkende studie’ doen.
    Gister ochtend kreeg ik een smiley op de ovutest van ClearBlue (roze, dus die met 2 vruchtbare dagen) en leken mijn test van KV en de extragevoelige van sensitest ook positief. Gisteravond dan ook geklust.
    Vandaag enkel met sensitest getest, omdat ik dacht: nou, ik weet het wel!
    Nu is mijn sensitest nog steeds positief (misschien wel positiever?), dus vraag ik me af wanneer mijn piek dan eigenlijk is geweest? En wanneer mijn eisprong dan zal zijn?
    ClearBlue zegt namelijk dat je die hebt tussen 24-36u na het verschijnen van de smiley, dus dat ik die vanavond moet hebben (smiley verscheel gisterochtend om 7u).
    Maw: we hebben gisteravond geklust en we zijn van plan om het ook vanavond te doen. Is dat voldoende, denken jullie?

Bijgevoegde bestanden:

2. Lizzie88

Lizzie88 Actief lid

6 nov 2018
    271
    261
    63
    Vrouw
    De andere testen:

Bijgevoegde bestanden:

3. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Jahoor. Als je het vanavond of morgen avond nog een keer doet zit je goed. Sperma kan zeker 72 uur overleven en soms zelfs nog wel langer.

Moet zeggen dat ik je sensitest vandaag pas positief vind.

4. Lizzie88

Lizzie88 Actief lid

6 nov 2018
    271
    261
    63
    Vrouw
    Ik ook, maar mijn clearblue gaf gisteren al een smiley!? :rolleyes:
    Sowieso vanavond maken we het gezellig. Volgens Sensitest ben je op de dag van de positieve ovutest het meest vruchtbaar.
    Morgen lukt het helaas niet :confused:

5. Brinsa

Brinsa Fanatiek lid

16 mrt 2016
    3.656
    2.558
    113
    Oké. Dan zit je nog steeds goed.
    Ik ben zelf 2 keer zwanger geraakt van alleen seks op de dag van een positieve test.

Lizzie88 vindt dit leuk.
  6. Lizzie88

Lizzie88 Actief lid

6 nov 2018
    271
    261
    63
    Vrouw
    Dankje voor je reactie! Stelt me al wat gerust :)

Brinsa vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina